Hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
10 svar
4 synes godt om
4. december 2013

ErDerLiv

Hej alle!!..
Oprettede mig lige som bruger, for at få svar på nogle spørgsmål, som jeg ikke kan finde nogen steder.. Håber i ved noget så.
Jeg er 18 år, på p-piller, været siden jeg var 13 år.
Hvis man er gravid, på p-piller (uviden om graviditeten), bare tager sine piller som man plejer, får man så sit menstruation hver måned, selvom man er gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2013

Pcokate

ErDerLiv skriver:

Hej alle!!..
Oprettede mig lige som bruger, for at få svar på nogle spørgsmål, som jeg ikke kan finde nogen steder.. Håber i ved noget så.
Hvis man er gravid, på p-piller (uviden om graviditeten), bare tager sine piller som man plejer, får man så sit menstruation hver måned, selvom man er gravid?

Jeg synes du bør ringe til lægen og få et kvalificeret svar. 

Held og lykke

Anmeld

4. december 2013

ErDerLiv

Hehe, det ville jeg også hvis jeg kunne..
Har pt ingen læge, da min gamle læge ikke er læge mere, og er ved at komme ind i et nyt system. Kan ikke kontakte min læge før jeg ved hvem det er..

Håbede på, om nogen vidste noget om dette, eller evt selv har prøvet det.
Er meget bekymret..

Anmeld

4. december 2013

Lukas&Liam<3

Tag selv en test?

Anmeld

4. december 2013

ErDerLiv

Det giver mig jo ikke svar på selve spørgsmålet.. Om man får sit menstruation på p-piller OG gravid.

Anmeld

4. december 2013

Lukas&Liam<3

ErDerLiv skriver:

Det giver mig jo ikke svar på selve spørgsmålet.. Om man får sit menstruation på p-piller OG gravid.

Det burde du jo ikke, men man har hørt før at folk bløder selvom de er gravide.

Anmeld

4. december 2013

Pcokate

ErDerLiv skriver:

Hehe, det ville jeg også hvis jeg kunne..
Har pt ingen læge, da min gamle læge ikke er læge mere, og er ved at komme ind i et nyt system. Kan ikke kontakte min læge før jeg ved hvem det er..

Håbede på, om nogen vidste noget om dette, eller evt selv har prøvet det.
Er meget bekymret..

Du kan ringe til en hvilken som helst læge i din kommune og få hjælp selvom du pt ikke har en fast. Det garantere dit sygesikringskort dig. bare få ringet

Anmeld

4. december 2013

Eliza

Hvis du har mens og tar en positiv test...... Så har du vel svaret?

Anmeld

4. december 2013

Sisse Vinther

ErDerLiv skriver:

Hej alle!!..

Umiddelbart nej. Det kommer jo an på om du er en af de kvinder som bløder selvom hun er gravid.

Jeg blev gravid på p-piller (fortsatte så ikke ,da der ikke er nogen grund til det) og mine blødninger holdt op.

Men hvis du mener om man kan frastødde fosteret ved at tage p-piller er svaret klart nej. P-piller er jo en manipulation som bilder din krop/hjerne ind at du allerede er gravid, så du i princippet ikke kan blive gravid (Der er jo så undtagelser -os to for eksempel)

Men ring til lægen. Jeg kan ikke helt tolke om du vil eller ikke vil have barnet -men du kan ikke fjerne det med p-piller.

Anmeld

4. december 2013

lycly

Man får ikke menstruation nej, for menstruation får man når et æg ikke er blevet befrugtet. Men man kan godt bløde under en graviditet og tro at det er ens menstruation.

Hvis du mistænker at du er gravid så synes jeg du bør stoppe med at tage p-pillerne og tage en test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.