40+0 ingen baby endnu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2013

SjeBets

M&J87 skriver:

Jeg håbede også, men var til jordemoder igår, og hun undersøgte mig indvendigt, hun kunne slet ikke mærke om jeg var åben, da livmoderhalsen var så lang, så jeg det er en lidt trist nyhed :-(

JEg ville så gerne komme i fødsel af mig selv, da man jo har hørt hvor "galt" igangsættelse kan være, når kroppen ikke er modnet.

Nu er jeg så 40+2

uha kan godt følge dig i at du ikke har lyst til at blive sat igang

Jeg er 41+3 i dag, de har tilbudt at sætte mig igang i dag, men jeg har frabedt mig det for at se om det ikke kommer inden mandag,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

M&J87

SjeBets skriver:

uha kan godt følge dig i at du ikke har lyst til at blive sat igang

Jeg er 41+3 i dag, de har tilbudt at sætte mig igang i dag, men jeg har frabedt mig det for at se om det ikke kommer inden mandag,

Hvis jeg er moden nok, så vil det være ok med lige at give kroppen det sidste skub, men ballonkathetre og andre diverse ting der skal tvinge noget åbent,som slet ikke er klart, det nægter jeg simpelthen.

Anmeld

6. december 2013

Cbank

M&J87 skriver:

Hvis jeg er moden nok, så vil det være ok med lige at give kroppen det sidste skub, men ballonkathetre og andre diverse ting der skal tvinge noget åbent,som slet ikke er klart, det nægter jeg simpelthen.

Træls træls at gå over termin (Jeg selv fødte 41+4) Jeg vil dog fortælle at jeg blev sat igang med 2 piller - 12 timer efter havde jeg regelmæssige veer. Jeg har haft en rigtig god oplevelse med at blive sat igang!  - Jeg ved godt det er meget individuelt med hvordan folk reagere på at blive sat igang. 

Det var bare lidt posivitet herfra. Jeg kan godt forstå du selv vil gå igang - Og selvfølgelig snart se din baby 

Knus

Anmeld

6. december 2013

SjeBets

M&J87 skriver:

Jeg har frabedt mig det pga min første gang var med igangsættelse og imo endte det ikke optimalt desværre. Men jeg håber det kommer krydser for du snart går igang selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.