Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Om forladelse for det let påklædte... Maven 18+0 i dag her til morgen. Glæder mig SÅ meget til d. 17/12 hvor vi skal til MD og se vores lille trold igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lækker bule I vil stadig ikke kende kønnet ?
M&J87 skriver: Lækker bule I vil stadig ikke kende kønnet ?
Nej, stadig ikke Forældre og andet familie er faktisk mere nysgerrige end vi er -Men vi tror stadig det er en dreng. Nu skal vi til MD her om små 2 uger, så håber vi bare alt er fint og fejlfrit (hvilket det selvfølgelig er ) og så regner vi med en hyggeskanning en gang i løbet af 30+
Fedt I ikke vil vide det, vi vidste det heller ikke Til stor "irritation" for familien som jo ikke kunne købe tøj der ikke var drenge eller pigefarvet
Fik selv lov til at kigge mellem benene og der var tap på vores
Held og lykke med det hele
Sisse Vinther skriver: Om forladelse for det let påklædte... Maven 18+0 i dag her til morgen. Glæder mig SÅ meget til d. 17/12 hvor vi skal til MD og se vores lille trold igen
Katia Iversen skriver: Fedt I ikke vil vide det, vi vidste det heller ikke Til stor "irritation" for familien som jo ikke kunne købe tøj der ikke var drenge eller pigefarvet Fik selv lov til at kigge mellem benene og der var tap på vores Held og lykke med det hele
Ja.. vores forældre, bedsteforældre osv. er også mest febrilske efter at kende det end vi er.
FebruarBaby2014 skriver: Skøøøn mavse!
Skøøøn mavse!
Taaaak
Det kan jeg godt forstå, men sejt at I ikke vil vide det, det eneste er at I ikke skal købe for meget tøj, da man ofte hører om man ikke får det brugt, når man finder ud af kønnet ;-)
M&J87 skriver: Det kan jeg godt forstå, men sejt at I ikke vil vide det, det eneste er at I ikke skal købe for meget tøj, da man ofte hører om man ikke får det brugt, når man finder ud af kønnet ;-)
Nej vi holder os til bodyer og strømpebukser, leggins (eller andre tynde bukser som sidder tæt) pt, da folk så også har bredt udvalgt til gaver, og da jeg jo føder i maj (forhåbentlig) så kommer den nok næppe til at bruge flyverdragter mm.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128