Underlig følelse i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
10 svar
1 synes godt om
4. december 2013

Papillon

Jeg er blot nysgerrig. Når det føles som om, underlivet trækker sig sammen og af og til gør lidt ondt i jag, er det mon så ligamentsmerter? Det føles i det hele taget lidt ømt, men ikke noget der generer mere end det. Ingen blødninger.

Jeg er 11+2 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2013

Morigen

Papillon skriver:

Jeg er blot nysgerrig. Når det føles som om, underlivet trækker sig sammen og af og til gør lidt ondt i jag, er det mon så ligamentsmerter? Det føles i det hele taget lidt ømt, men ikke noget der generer mere end det. Ingen blødninger.

Jeg er 11+2 i dag

Er det som om det spænder op??

Anmeld

4. december 2013

Papillon

Morigen skriver:

Er det som om det spænder op??

Det kunne det nok godt beskrives som

Anmeld

4. december 2013

Morigen

Papillon skriver:

Det kunne det nok godt beskrives som

Jeg er ikke læge, men det lyder som plukveer, jeg følte da jeg var 14 uger henne i min første graviditet at livmoderen spændte sig op og fik at vide at det var plukveer..

Prøv at holde øje med hvor tit det kommer og snak evt med din læge om det..

Anmeld

4. december 2013

justagirl

det er ligtamens smerter plukveer bør ikke gøre ondt nogle ligger slet ikke mærke til dem

men de kan godt mærkes. men det du beskriver er Ligtamens smerter

Anmeld

4. december 2013

Papillon

Morigen skriver:

Jeg er ikke læge, men det lyder som plukveer, jeg følte da jeg var 14 uger henne i min første graviditet at livmoderen spændte sig op og fik at vide at det var plukveer..

Prøv at holde øje med hvor tit det kommer og snak evt med din læge om det..

Det lyder nu lidt voldsomt med plukveer allerede  Men hvad ved jeg, jeg har jo aldrig prøvet det før

Anmeld

4. december 2013

Papillon

justagirl skriver:

det er ligtamens smerter plukveer bør ikke gøre ondt nogle ligger slet ikke mærke til dem

men de kan godt mærkes. men det du beskriver er Ligtamens smerter

Det er egentlig også det, jeg regnede med. Tænker bare det er lidt tidligt? 

Anmeld

4. december 2013

Frk. Himmelblå

Jeg vil mene, det er plukveer. - Dem har jeg haft fra ganske tidligt. Og de kan sagtens gøre en smule ondt (ikke sådan rigtig ondt, men dog alligevel så de kan mærkes). Jeg har i hvert fald haft tusindvis af dem, som har kunnet mærkes, uden der har været nogen fare på færde af den grund.

Anmeld

4. december 2013

Papillon

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg vil mene, det er plukveer. - Dem har jeg haft fra ganske tidligt. Og de kan sagtens gøre en smule ondt (ikke sådan rigtig ondt, men dog alligevel så de kan mærkes). Jeg har i hvert fald haft tusindvis af dem, som har kunnet mærkes, uden der har været nogen fare på færde af den grund.

Hm.. Der kan man bare se Jeg var helt overbevist om, at det det andet. 

Anmeld

4. december 2013

Frk. Himmelblå

Papillon skriver:

Hm.. Der kan man bare se Jeg var helt overbevist om, at det det andet. 

Det kan sagtens hænge sammen, således at plukveer og ligamentsmerter følges lidt ad.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.