Trille Hippa Light - jeres erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.917 visninger
12 svar
8 synes godt om
3. december 2013

cwl

Ja overskriften siger det hele.. Hvad er jeres erfaringer med den Kombivogn?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Den er så fin!! Har kigget på den SÅ mange gange  Men har endnu ikk fundet nogen anmeldelser på den 

Anmeld

3. december 2013

cwl

Den er så fin!! Har kigget på den SÅ mange gange  Men har endnu ikk fundet nogen anmeldelser på den 

Så den i ønskebørn og den virker god at køre med.

Havde en trille barnevogn med nr 2 barn og var så glad for den. Den var god, kørte godt og holdte kvaliteten.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
cwl skriver:

Så den i ønskebørn og den virker god at køre med.

Havde en trille barnevogn med nr 2 barn og var så glad for den. Den var god, kørte godt og holdte kvaliteten.

Fedt! Mon ikke combivognen er af samme kvalitet så? Jeg er mest betænkelig ved liggemålet, fordi jeg husker min søn voksede ud af liften (80cm) da han var 3 måneder, og vognen der er kun 85 i kassen. 

Har tænkt lidt på de der flipflap vogne. De er 90 i kassen, så der tror jeg man vil kunne bruge den indtil de er store nok til at sidde selv og dermed klar til klapvogn

Anmeld

3. december 2013

cwl

Mor11 skriver:

Fedt! Mon ikke combivognen er af samme kvalitet så? Jeg er mest betænkelig ved liggemålet, fordi jeg husker min søn voksede ud af liften (80cm) da han var 3 måneder, og vognen der er kun 85 i kassen. 

Har tænkt lidt på de der flipflap vogne. De er 90 i kassen, så der tror jeg man vil kunne bruge den indtil de er store nok til at sidde selv og dermed klar til klapvogn

Oki den vogn kender jeg ik.. Ja det er en lille kasse, den kunne også fåes som barnevogn, men der sagde damen at fordi stellet også er større så ser det ik så pænt ud når klapvognsdelen kommer på. Så den kan primært bruges som barnevogn. Så går der lidt af princippet i Kombivogn af..

Anmeld

3. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
cwl skriver:

Oki den vogn kender jeg ik.. Ja det er en lille kasse, den kunne også fåes som barnevogn, men der sagde damen at fordi stellet også er større så ser det ik så pænt ud når klapvognsdelen kommer på. Så den kan primært bruges som barnevogn. Så går der lidt af princippet i Kombivogn af..

nej det er ikk så smart 

Flipflaps Aston model er også en kombivogn med drejehjul, og der følger kasse, klapvognsdel og lille autostol med for 3600kr  Den er vist blevet ret populær, jeg ser den i hvertfald tit her i byen. 

Og så fåes den i et utal af farver og man bestemmer selv om stellet skal være metalfarve eller sort og hvilken type dæk man vil have på. 

Anmeld

3. december 2013

MIWULA

cwl skriver:

Søs det er den Kombivogn Martin og Lie har.  Altså flipflap. 

Vil så sige at man godt kan mærke det er en billig vogn. den er lidt plastik i det og gå med. Men fin vogn til prisen. Havde den selv en kort periode i brun. 

Anmeld

3. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
MIWULA skriver:

Søs det er den Kombivogn Martin og Lie har.  Altså flipflap. 

Vil så sige at man godt kan mærke det er en billig vogn. den er lidt plastik i det og gå med. Men fin vogn til prisen. Havde den selv en kort periode i brun. 

Uuh, se det er jo så det trælse ved flipflap, at man ikk kan prøve den i de gængse butikker og mærke hvad man synes om at gå med den  Jeg tør ikke købe den uden at have rørt ved den, men det kræver så lige en tur over den dyre bro 

Anmeld

4. december 2013

IHG

Vi har en trille hippa light.. Den er rigtig fin og eneste minus er at dreje hjulene er total 'ledløse' føler de knækker bare vi rammer en kant på fortovet eller et hul i vejen..

Så jeg havde valgt en anden - det er skide irriterende..

Anmeld

4. december 2013

cwl

IHG skriver:

Vi har en trille hippa light.. Den er rigtig fin og eneste minus er at dreje hjulene er total 'ledløse' føler de knækker bare vi rammer en kant på fortovet eller et hul i vejen..

Så jeg havde valgt en anden - det er skide irriterende..

Okay, det er meget rart og vide.. Så hvis du skulle vælge om så ville du vælge uden dreje hjul?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.