Tøj og mad osv fra børnepenge Eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
12 svar
6 synes godt om
3. december 2013

Anonym trådstarter

Hey i søde damer 

ja hvor tar i penge fra til børnetøj. Og mad og bleer osv? 

Er det fra børnepenge eller jeres mad konti eller hvordan? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi bruger fra vores konto, hvor både løn og børnepenge går ind. Børnepengene går ind i vores budget, da de er med til, at forsøde tilværelsen for hele familien

Anmeld

3. december 2013

M (:

Hey i søde damer 

Mad, bleer osv. tager vi fra den normale madkonto, hvor tøj og legetøj betales med børnepengene. Når han skal gå i vuggestue vil nogle af børnepengene nok også gå hertil.
Vi bruger langt fra alle børnepengene hver måned, men har på den måde en lille opsparing, så der altid er råd til en ny autostol/klapvogn/flyverdragt eller lignende (:

Anmeld

3. december 2013

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Vi bruger fra vores konto, hvor både løn og børnepenge går ind. Børnepengene går ind i vores budget, da de er med til, at forsøde tilværelsen for hele familien

Tusind tak for svar 

Anmeld

3. december 2013

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Mad, bleer osv. tager vi fra den normale madkonto, hvor tøj og legetøj betales med børnepengene. Når han skal gå i vuggestue vil nogle af børnepengene nok også gå hertil.
Vi bruger langt fra alle børnepengene hver måned, men har på den måde en lille opsparing, så der altid er råd til en ny autostol/klapvogn/flyverdragt eller lignende (:

Tusind tak for svar 

Anmeld

3. december 2013

SjeBets

alle mine "indtægter" går ind på en konto, har en budget konto der betaler de faste udgifter, men ellers kun en konto som jeg betaler alt andet fra end de faste der er på PBS

Anmeld

4. december 2013

Silas&Mille

Anonym skriver:

Hey i søde damer 

Alt bliver taget fra vores almindelig budget.

Børnepengene går til de ting vi synes vi mangler eller til sjove ture med ungerne eller som opsparing.

Anmeld

4. december 2013

Lukas&Liam<3

Vi sætter børnepengene ind på en konto for sig selv, og de går til tøj og legetøj.
Det synes vi er rigtig rart da vi nogle måneder bruger 3000 på tøj og legetøj og andre måneder slet ikke køber noget. Og hvis vi bare havde 1400 mere om måneden villr de bare blive brugt og hvis lukas så lige skiftede str og skulle ha nyt legetøj på samme måned ville der ikke være råd

Anmeld

4. december 2013

lycly

Anonym skriver:

Hey i søde damer 

Mad og bleer er en del af vores madbudget hver måned. Og så køber jeg som regel tøj til dem når der kommer børnepenge. Men kan også sagtens finde på at købe tøj til dem løbende. Som regel indgår børnepengene i vores budget

Anmeld

4. december 2013

et-ønske

Nu har vi ikke bleer i budgettet pt
Men når den tid kommer, vil alt blive betalt som følger:
Mad og bleer fra vores madkonto, som vi hver især indbetaler til.
Jeg har lidt flere lommepenge end min mand, så jeg kan købe tøj til datteren.
Børnepenge går også ind på min konto - til at spæde lidt op til tøj budgettet, og derudover bruger vi dem på ferie eller hvad der lige mangler penge til. Vi har aldrig haft børnepengene i budgettet - de er bestemt vores lufthul!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.