Jeg ønsker mig en badges!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.040 visninger
10 svar
9 synes godt om
3. december 2013

MyLove E

Hvor der skal stå : Jeg ikke dum, bare lidt deprimeret! !

Jeg er som skrevet tidligere, i praktik i et køkken. Det er faktisk ret fantastisk.
Men nogen gange bliver jeg bare jeg bare lidt træt inden i. De taler alle til mig som om jeg er dum og ikke kan finde ud af noget.
Jeg kan jo bare ikke endnu holder til 7 timers arbejde om dagen.

Min chef er heldigvis ikke sådan.
Men de andre er. Det er bare skide hårdt. .

Trængte til at komme af med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Kram herfra...

kender desværre godt sådan en holdning...

jeg var ansat i løntilskud med håbet om erfaring, og mulighed for fastansættelse bagefter... blev talt til om som om jeg var idiot... indtil jeg tilfældigvis fik snakket med nogle af dem og rettet deres opfattelse af at det altså ikke kun var mennesker med diverse handikap der blev tilbudt sådanne stillinger, men også helt "almindelige" mennesker der havde brug for hjælp tilbage mod arbejdsmarkedet...

Anmeld

3. december 2013

MyLove E

Wampires skriver:

Kram herfra...

kender desværre godt sådan en holdning...

jeg var ansat i løntilskud med håbet om erfaring, og mulighed for fastansættelse bagefter... blev talt til om som om jeg var idiot... indtil jeg tilfældigvis fik snakket med nogle af dem og rettet deres opfattelse af at det altså ikke kun var mennesker med diverse handikap der blev tilbudt sådanne stillinger, men også helt "almindelige" mennesker der havde brug for hjælp tilbage mod arbejdsmarkedet...

Kram tilbage

Jeg vil også prøve at snakke med dem, men så er jeg lidt bange for om det er mig som opfatter det forkert. Og de prøver jo nok bare at være sød ved mig..

Men lidt glad for at høre at jeg ikke er helt alene om følelsen

Anmeld

3. december 2013

mariamiss6

MyLove E skriver:

Kram tilbage

Jeg vil også prøve at snakke med dem, men så er jeg lidt bange for om det er mig som opfatter det forkert. Og de prøver jo nok bare at være sød ved mig..

Men lidt glad for at høre at jeg ikke er helt alene om følelsen

Hej Tauf.

Prøv stille og roligt at forklare dem at du føler de tror du er lidt dum. eller hvordan du nu vil sige det. Men at du er almindelig intelligent og bare nogle gange skal have ekstra tid til at tænke en ting igennem. 

Når du har forklaret dem DIT mønster, så fortæl dem at de skal give dig en arbejdsbesked som de ville give den til enhver anden ansat, og hvis du så føler dig i tvivl LOVER du at spørge og få opgaven uddybet

Mon ikke du kan gribe det sådan an?

Anmeld

3. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ka du ik prøve at snakke med din chef omkring det? X

Anmeld

3. december 2013

MyLove E

mariamiss6 skriver:

Hej Tauf.

Prøv stille og roligt at forklare dem at du føler de tror du er lidt dum. eller hvordan du nu vil sige det. Men at du er almindelig intelligent og bare nogle gange skal have ekstra tid til at tænke en ting igennem. 

Når du har forklaret dem DIT mønster, så fortæl dem at de skal give dig en arbejdsbesked som de ville give den til enhver anden ansat, og hvis du så føler dig i tvivl LOVER du at spørge og få opgaven uddybet

Mon ikke du kan gribe det sådan an?

Hej
Tak for dit svar. Og sjovt du stadig bruger mit gamle navn

Jeg tror jeg vil prøve at snakke medd chefen. Jeg har snakket med en og han har forstået mig.

Knus

Anmeld

3. december 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Ka du ik prøve at snakke med din chef omkring det? X

Jo det tror jeg at jeg vil. Hun er kanon sød og utrolig hjælpsom
I fredags spurgte hun hvad jeg skulle i weekenden, jeg fortalte så alt vi skulle og at jeg skulle lave ris ala mande til julefrokost lørdag, men at jeg ikke vidste hvornår jeg skulle lave risengrøden. Så sagde hun at jeg bare kunne gå ind i køleskabet og hente noget
I går fik vi alle julegaver også mig, for næsten 400kr

Anmeld

3. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
MyLove E skriver:

Jo det tror jeg at jeg vil. Hun er kanon sød og utrolig hjælpsom
I fredags spurgte hun hvad jeg skulle i weekenden, jeg fortalte så alt vi skulle og at jeg skulle lave ris ala mande til julefrokost lørdag, men at jeg ikke vidste hvornår jeg skulle lave risengrøden. Så sagde hun at jeg bare kunne gå ind i køleskabet og hente noget
I går fik vi alle julegaver også mig, for næsten 400kr

Ej hvor fantastisk! Så fedt altså! Og det viser jo også bare hvor meget hun sætter pris på dig!! X

Anmeld

3. december 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Ej hvor fantastisk! Så fedt altså! Og det viser jo også bare hvor meget hun sætter pris på dig!! X

Ja det meget dejligt

Anmeld

4. december 2013

mariamiss6

MyLove E skriver:

Hej
Tak for dit svar. Og sjovt du stadig bruger mit gamle navn

Jeg tror jeg vil prøve at snakke medd chefen. Jeg har snakket med en og han har forstået mig.

Knus

Du hedder Tauf sådan er det bare Ellers kan min hjerne ikke finde ud af det  

For mig er det sådan at når folk skifter navn, så er det pludselig et helt nyt menneske hehehe... Altså, her inde ikke Heldigvis har du ikke skiftet billede, så havde jeg været helt fortabt lol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.