Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad vil det så koste at få en 3D scanning?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M (: skriver: Og så lige en lille serviceoplysning (: Hvis du trykker "besvar indlæg" på indlægget fra den, hvis besked du svarer på, så får afsenderen notifikation på, at du har besvaret deres besked. På den måde er der større sandsynlighed for, at de ser, at du har svaret (:
Og så lige en lille serviceoplysning (:
Hvis du trykker "besvar indlæg" på indlægget fra den, hvis besked du svarer på, så får afsenderen notifikation på, at du har besvaret deres besked. På den måde er der større sandsynlighed for, at de ser, at du har svaret (:
Årh okay tusind tak for det
Lige sidste spørgsmål
hvad vil det koste at vil ha
3D scaning ??
Engel 88 skriver: Hvad vil det så koste at få en 3D scanning?
Det kommer an på hvem, der skal skanne og hvor længe skanningen skal vare. Men omkring 800 kr. for en halv time (:
M (: skriver: Det kommer an på hvem, der skal skanne og hvor længe skanningen skal vare. Men omkring 800 kr. for en halv time (:
Okay. Men har set nogle har et billede af deres barn hænge derhjemme som taget i 3D
Engel 88 skriver: Okay. Men har set nogle har et billede af deres barn hænge derhjemme som taget i 3D
Søg evt. på 3d/4d skanning i dit område, så kan du bedre danne dig et indtryk. Jeg har ikke selv erfaring med 3d/4d-skanninger. (:
M (: skriver: Søg evt. på 3d/4d skanning i dit område, så kan du bedre danne dig et indtryk. Jeg har ikke selv erfaring med 3d/4d-skanninger. (:
Når du bliv ikk fristet af dem?
Og okay super tusind tak for alle svarene
du må ha en rigtig god aften
FebruarBaby2014 skriver: Jeg var til nakkefoldscanning da jeg var 12+5, det er forskelligt fra person til person
Jeg var til nakkefoldscanning da jeg var 12+5, det er forskelligt fra person til person
Tak for svar
Engel 88 skriver: KUN TO Ej sorry Men troede man fik lidt flere end bare to Men tusind tak for svar
KUN TO
Ej sorry
Men troede man fik lidt flere end bare to
Men tusind tak for svar
Christina74 skriver: Kun 2
Kun 2
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128