Hej! Lige et lille input fra mig...
Min mand ser det som utroskab, uanset om det er en mand eller kvinde, jeg er sammen med - har aldrig været ham utro, men vi havde oz en diskussion på et tidspunkt her under graviditeten.... Palle har svært ved at "tænde" på mig - han føler, han overskrider grænser ved at ha´ sex med mig, fordi der ligger et lille barn indeni mig. Har forklaret ham at hun ligger godt beskyttet, men han kan næsten ikke alligevel.
De gange, vi har haft sex de sidste par måneder, har det været mig som har presset på og taget initiativ til. Jeg savner da min mand! Når han er godt i gang, glemmer han oz "tøsen" og giver mig den fulde opmærksomhed og så er det jo bare skønt. Desværre kan vi kun nogle enkelte stillinger lige nu pga. maven, men dejligt er det da bare at mærke ham.
Vi havde så en endnu længere diskussion en dag og jeg fortalte ham, at jeg vidste hvor vigtig sex er, så skulle han ha´ opfyldt hans behov, og jeg ikke kunne, måtte han gerne være sammen med en anden - bare for sex´en skyld. Han ville gerne give mig lov til at være sammen med en anden, nu han havde så svært ved det, men kunne allligevel ikke... Jeg er hans, siger han

Men nu har vi vel sex en gang om ugen, hver 14 dag nogle gange. Det er okay, mens det står på, men selvfølgelig ikke som før, men jo, dejligt. Førhen plejede vi at ha´ sex ca. hver anden dag...
Det er oz så træls, når jeg ikke rigtig kan nogle stillinger - selvfølgelig er det de bedste stillinger jeg ikke kan

Men jeg er i uge 33, så det er snart overstået, og så håber jeg da godt nok, jeg ikke sprækker alt for meget, og kan genoptage vores kanone sexliv igen!
Diana, Sæby