utroskab?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.919 visninger
7 svar
1 synes godt om
27. juli 2009

karina1980

vi sad igår og snakede om hvornår vi hver især følte det var utroskab, udledt af at jeg er jaloux og ligger ikke skjul på det,
dvs jeg siger når jeg bliver jaloux og hvorfor/hvad jeg bliver jaloux over.

under dette røg samtalen så ud i det lidt mere kringlede område om hvornår man vil føle utroskab, og vi var begge enige om at det var *omgang* med det modsatte køn, altså fra kys osv, vi kan nemlig begge gpdt flirte uden at den anden bliver jaloux(der er også en grænse)

men det overraskede mig så total da han sagde at han ikke så det at jeg var sammen med en anden kvinde som utroskab......det gør jeg så..... og ville da også se det som utroskab hvis han fik lyst til en mand...

nu ved jeg ikke om i andre diskutere sådan nogle ting, men har i også områder hvor andre vil se det som utroskab og i ikke selv gør, og hvor der forskel på hvad i og jeres partner ser som utroskab,

for mig kom det totalt bag på mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

katti24

Jeg har os haft den samtale med min kæreste op til flere gange hehe, og han mener heller ikke at det ville være utroskab hvis jeg ville være sammen med en anden kvinde, så længe han bare blev informeret om det, og evt. deltog eller så på.
Jeg må os indrømme jeg blev lidt overrasket første gang han sagde det, for det første er jeg overhovedet ikke til kvinder, så det kommer ikke til at ske, men jeg ville samtidig se det som utroskab hvis han pludselig havde lyst til en anden mand.
(tror bare mænd generalt tænder på tanken om 2 piger sammen, om det så er deres kærester eller ej)

Mener dog det er ok at flirte -med måde, men hverken kys eller andet vil jeg accepterer

Anmeld

9. august 2009

Isabeau

Hej! Lige et lille input fra mig... 

Min mand ser det som utroskab, uanset om det er en mand eller kvinde, jeg er sammen med - har aldrig været ham utro, men vi havde oz en diskussion på et tidspunkt her under graviditeten.... Palle har svært ved at "tænde" på mig - han føler, han overskrider grænser ved at ha´ sex med mig, fordi der ligger et lille barn indeni mig. Har forklaret ham at hun ligger godt beskyttet, men han kan næsten ikke alligevel.

De gange, vi har haft sex de sidste par måneder, har det været mig som har presset på og taget initiativ til. Jeg savner da min mand! Når han er godt i gang, glemmer han oz "tøsen" og giver mig den fulde opmærksomhed og så er det jo bare skønt. Desværre kan vi kun nogle enkelte stillinger lige nu pga. maven, men dejligt er det da bare at mærke ham.

Vi havde så en endnu længere diskussion en dag og jeg fortalte ham, at jeg vidste hvor vigtig sex er, så skulle han ha´ opfyldt hans behov, og jeg ikke kunne, måtte han gerne være sammen med en anden - bare for sex´en skyld. Han ville gerne give mig lov til at være sammen med en anden, nu han havde så svært ved det, men kunne allligevel ikke... Jeg er hans, siger han

Men nu har vi vel sex en gang om ugen, hver 14 dag nogle gange. Det er okay, mens det står på, men selvfølgelig ikke som før, men jo, dejligt. Førhen plejede vi at ha´ sex ca. hver anden dag...
Det er oz så træls, når jeg ikke rigtig kan nogle stillinger - selvfølgelig er det de bedste stillinger jeg ikke kan   Men jeg er i uge 33, så det er snart overstået, og så håber jeg da godt nok, jeg ikke sprækker alt for meget, og kan genoptage vores kanone sexliv igen!

Diana, Sæby

Anmeld

9. august 2009

LotteGabriella

Jeg har os haft den samtale med min kæreste op til flere gange hehe, og han mener heller ikke at det ville være utroskab hvis jeg ville være sammen med en anden kvinde, så længe han bare blev informeret om det, og evt. deltog eller så på.
Jeg må os indrømme jeg blev lidt overrasket første gang han sagde det, for det første er jeg overhovedet ikke til kvinder, så det kommer ikke til at ske, men jeg ville samtidig se det som utroskab hvis han pludselig havde lyst til en anden mand.
(tror bare mænd generalt tænder på tanken om 2 piger sammen, om det så er deres kærester eller ej)

Mener dog det er ok at flirte -med måde, men hverken kys eller andet vil jeg accepterer

hmmm...der er Brian lidt speciel på det område....han synes ikke at det er specielt frækt at 2 piger er sammen, han vil heller se en kvinde få den i bund af en veludstyret mand

Han ville også føle at det var utroskab, hvis jeg var sammen med en kvinde, så på det punkt tænker vi ens

Er enig med dig mht. flirten med måde og ville heller ALDRIG accepterer kys eller andet berøring

Anmeld

9. august 2009

Sweet1978

Her er alt utroskab, vi har begge venner af begge køn altså jeg har mandevenner og han omvendt, men det er på fuldstændigt venskabeligt plan og vi ved begge hvor grænsen går. Nul flirt, nul sms med søde, snut eller andre kælenavne. Niks

Og altså at være sammen med sit eget køn også utroskab

Anmeld

9. august 2009

Mor til Frederic og Freya

- skriver:

Her er det også utroskab hvis det er samme køn...

Så her er det helt fra kys/kram til "hotte" sms´er.

Sådan er det også herhjemme.

utroskab er utroskab - uanset køn, dyr eller hvad folk nu lyster...

Vi er begge enige om at hvis man er utro er det UD - med det samme, uanset havd - hvorfor - hvornår mm. Der findes ingen unskyldning for det - ihvertfald  ikke herhjemme.

Fandt ud af en del år tilbage (ca.6 år) han stadig var aktiv på dating sidder mm. Spurgte ham ud om det - nægted alt...
Hm... så mor her lured hans e-mail's mappe med logind - kode ord mm. Så i første omgang fulgte jeg 'bare' med, uden han vidste det.
En dag printed jeg så nogle af deres samtaler ud, fra de forskellige steder. Sletted alle hans profiler og lagde de nydlige samtaler på bordet. Tro han blev bleg - sagde til ham at hvis han ville fortsætte hans 'skriveri' - så var det ud. For det tolerer jeg slet ikke.

Min eks ( var min 1 kæreste - var lidt sent ude var selv 20 år) var utro lige op i mit åbne ansigt - flere gange. hvis jeg kommentered det vented der blot slag, spark, råben mm.

Anmeld

9. august 2009

3rollinger

katti24 skriver:

Saadan fremlagde min mand det ogsaa. Ikke utroskab hvis med piger, men han vil gerne vaere med hvis der var en 2. gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.