Yay jeg er så stolt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
8 svar
7 synes godt om
3. december 2013

Lenaogkasper

Jeg har været på LC (low carb) i snart 2 måneder nu.

mit mål var at smide 5,8 kg så jeg kom ned på min ideal vægt.

jeg startede ved Bailine så jeg derved kunne få et ekstra spark i røven.

efter 5 uger på LC og Bailine havde jeg tabt mig 6,2 kg og derved 400 gr under ideal vægt = 66,6 

mit næste mål er at jeg vil ned på 65 kg så jeg er 2 kg under ideal vægt. Dvs jeg skal smide 1,6 kg mere.

jeg syntes det kunne være dejligt at have smidt det sidste inden en næste graviditet, for gider ikke kæmpe med vægten igen.

jeg fandt lige et billede da jeg lige havde fundet ud af jeg var gravid med Mathias. Alstå uge 4+

og det andet billede er taget Idag. 

(det første er fra Idag det andet ved siden af, er da jeg var 4+)

Min krop er jo pænere nu... YAY

jeg har ikke blevet vejet i 14 dagenes aner ikke hvad vægten siger nu, har inde syndet meget så tænker nok den ikke siger det store, men jeg er så stolt over at jeg kan. 

Jubii... Bare et glædes indlæg,

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2013

*Pingvinen*

Det er rigtig flot.

Hvordan finder du din idealvægt? Jeg er kun 158 cm og må veje et stykke imellem 49 kg og 64 kg. Dét er jo et ret stort spring. Og mit ønske er 53-54 kg. Det har jeg vejet før og jeg ved, at jeg ser slank og sund ud der.

Jeg er på Paleo og det virker for mig.

Anmeld

3. december 2013

Lenaogkasper

*Pingvinen* skriver:

Det er rigtig flot.

Hvordan finder du din idealvægt? Jeg er kun 158 cm og må veje et stykke imellem 49 kg og 64 kg. Dét er jo et ret stort spring. Og mit ønske er 53-54 kg. Det har jeg vejet før og jeg ved, at jeg ser slank og sund ud der.

Jeg er på Paleo og det virker for mig.

1000 tak.

jeg har nået målt min ideal vægt da jeg startede i behandling ved Bailine, det var hende der regnede det ud,hvordan  ved jeg ikke helt. 

Anmeld

3. december 2013

Zelinasmor

Ens idealvægt kan du udregne på nettet. Jeg er 168 høj og min idealvægt er 61,2. Dvs en bmi på ca. 22

Anmeld

4. december 2013

Lenaogkasper

Tak, jeg ved ikke hordan hun regnede ideal vægten ud men tastede en masse på hendes com, men selvfølgelig kan man da også det på nettet hehe 

Anmeld

4. december 2013

mommy1991

Lenaogkasper skriver:

Jeg har været på LC (low carb) i snart 2 måneder nu.

mit mål var at smide 5,8 kg så jeg kom ned på min ideal vægt.

jeg startede ved Bailine så jeg derved kunne få et ekstra spark i røven.

efter 5 uger på LC og Bailine havde jeg tabt mig 6,2 kg og derved 400 gr under ideal vægt = 66,6 

mit næste mål er at jeg vil ned på 65 kg så jeg er 2 kg under ideal vægt. Dvs jeg skal smide 1,6 kg mere.

jeg syntes det kunne være dejligt at have smidt det sidste inden en næste graviditet, for gider ikke kæmpe med vægten igen.

jeg fandt lige et billede da jeg lige havde fundet ud af jeg var gravid med Mathias. Alstå uge 4+

og det andet billede er taget Idag. 

(det første er fra Idag det andet ved siden af, er da jeg var 4+)

Min krop er jo pænere nu... YAY

jeg har ikke blevet vejet i 14 dagenes aner ikke hvad vægten siger nu, har inde syndet meget så tænker nok den ikke siger det store, men jeg er så stolt over at jeg kan. 

Jubii... Bare et glædes indlæg,

Hvor er du sej og ser supergodt ud!!!  

Anmeld

4. december 2013

Carina:-)

Hvor ser du godt ud-

Og idealvægt er jo et vidt begreb,for nogen vil se buttede ud hvis de vejer 65 kg,og andre som dig se supergodt ud og andre igen tynde-Selv om man har samme højde.

Jeg har lært af en diætist at vægt kun er vejledende ,og at man skal tage tallene for det de er -vejledende

Det jeg vil sige er - Du er SÅ flot og i min verden har du for længst ramt en "idealvægt"

Anmeld

4. december 2013

Lenaogkasper

emmagirl skriver:

Hvor er du sej og ser supergodt ud!!!  

1000 tak

Anmeld

4. december 2013

Lenaogkasper

Carina:-) skriver:

Hvor ser du godt ud-

Og idealvægt er jo et vidt begreb,for nogen vil se buttede ud hvis de vejer 65 kg,og andre som dig se supergodt ud og andre igen tynde-Selv om man har samme højde.

Jeg har lært af en diætist at vægt kun er vejledende ,og at man skal tage tallene for det de er -vejledende

Det jeg vil sige er - Du er SÅ flot og i min verden har du for længst ramt en "idealvægt"

Det er helt rigtig.

jeg ejer ikke en vægt hjemme, men ser mig i spejlet og på den måde ser jeg om jeg er tilfreds, og er så tilfreds lige nu.

jeg bliver vejret engang imellem ved Bailine så jeg kan se hvad der sker, jeg aner ikke hvad vægten siger nu, men jeg har aldrig haft en pænere mave.

og mange 100 tak for de søde ord

det er så dejligt at man får ros for sit hårde arbejde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.