Veer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.708 visninger
12 svar
3 synes godt om
3. december 2013

Menne

Ja, det lyder måske dumt. Men kan veer sidde sig primært i den ene side? Jeg har de sidste timer fået nogle ret ubehagelige smerter/sammentrækninger nederst i højre side af maven.. Nu tænker jeg om det kan være begyndende veer?? De kommer ligemeget om jeg ligger eller bevæger mig, men der er ikke noget regelmæssigt mønstre.

Anyone??  Jeg er 40+4 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2013

NovemberBaby2013

For mig føltes veerne som kraftige mens smerter altså sad de i underlivet, men trak også om i lænden..

Anmeld

3. december 2013

Menne

DecemberBaby2013 skriver:

For mig føltes veerne som kraftige mens smerter altså sad de i underlivet, men trak også om i lænden..

Det er lidt det samme smerte jeg oplever, men synes bare det er mærkeligt at det sidder i den ene side??!!

Anmeld

3. december 2013

sulo

Veer føles som kraftige mens smerter og (ihvertfald hos mig) smerten sidder centreret der hvor livmodren normalt sidder, altser en ikke gravid livmoder og veer gør ondt.

Jeg synes ikke man er i tvivl når det er de rigtige veer der kommer.

Prøv at ringe til fødegangen, hellere en gang for meget

Anmeld

3. december 2013

Annemette07

Menne skriver:

Ja, det lyder måske dumt. Men kan veer sidde sig primært i den ene side? Jeg har de sidste timer fået nogle ret ubehagelige smerter/sammentrækninger nederst i højre side af maven.. Nu tænker jeg om det kan være begyndende veer?? De kommer ligemeget om jeg ligger eller bevæger mig, men der er ikke noget regelmæssigt mønstre.

Skal ikk kunne svare på om det er veer, men mine veer sad kun i lænden og lysken. Overhovedet ikk i maven, på trods af jeg ALTID har haft ondt der når jeg har haft mens

Anmeld

3. december 2013

Menne

sulo skriver:

Veer føles som kraftige mens smerter og (ihvertfald hos mig) smerten sidder centreret der hvor livmodren normalt sidder, altser en ikke gravid livmoder og veer gør ondt.

Jeg synes ikke man er i tvivl når det er de rigtige veer der kommer.

Prøv at ringe til fødegangen, hellere en gang for meget

Jeg tænker også, at jeg ikke vil være i tvivl, når det virkelig gælder  Men ork hvor er det bare frustrerende... Tænker måske selv at det nok bare er plukveerne, som tager lidt ekstra fat.... Håber det så betyder, at der ikke er så lang tid igen ... Hmmm... Tak for svar

Anmeld

3. december 2013

stjernehimmel

Menne skriver:

Det kan det godt være 

Jeg fik sådan fra kl 1 om natten til ca kl 6 og var lidt i tvivl.... Men skal vi ik bare sige da det tog lige så stille til var jeg ikke mere i tvivl om at der var en der ville ud af sin hule

pøj pøj herfra 

Anmeld

3. december 2013

M (:

Menne skriver:

Jeg tænker også, at jeg ikke vil være i tvivl, når det virkelig gælder  Men ork hvor er det bare frustrerende... Tænker måske selv at det nok bare er plukveerne, som tager lidt ekstra fat.... Håber det så betyder, at der ikke er så lang tid igen ... Hmmm... Tak for svar

Mine veer sad i lænden, men skal da ikke kunne sige, om de kan sidde i siden - alt er vel næsten muligt var jeg lige ved at sige?

Og man kan sagtens være i tvivl om det er veer.. 

Vh. en mor, som først tog til tjek, da hun var 7 cm åben. 

Anmeld

3. december 2013

ette1987

Når jeg havde ve var det ligesom et bælte der bare strammede og strammede. Så synes egentlig de var i hele underlivet! Tag et varmt bad eller læg dig med en varmepude! Måske er det nu

Anmeld

3. december 2013

Lukas&Liam<3

Er der sket mere?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.