Anonym skriver:
Jeg er SÅ supe ærgelig over min krop!
vejer ca 105 kg, det er næsten et år siden jeg fødte, og det værste er at jeg kun tog ca 5 kg på i graviditeten, men efterfølgende tog jeg lige 20 kg på ekstra!
Jeg har altid været en større pige (15-20 kg for stor) men det har siddet "pænt" på mig, så jeg ikke så, så overvægtig ud som jeg var. Men nu hænger det hele og slasker og er så ked af min krop!
Jeg synes bare at jeg bliver ved med at prøver, prøver at skære ned på colaen, prøver at skære ned på slikket, prøver at spise mere fornuftigt.
Det holder et par dage, men så går det i vasken!
Ville starte på 5:2 kuren, men blev syg (ikke pga kuren) også opgav jeg bare.
Mangler virkelig inspiration, har ikke tid nok i døgnet til at tage i fitness, men cykler vores datter i vuggestue hver dag (ca 2 km)
Jeg skammer mig så meget over min krop at jeg ikke har lyst til at stå ved mig selv i dette indlæg :/
Det kunne ha været mig der skrev det indlæg for 3 måneder siden..
Har siden den tidlige teenagealder været stor, og de sidste 7-8 år er der kun gået den forkerte vej.. Tog 23 kg på under min graviditet , heldigvis forsvandt de ret hurtigt igen..
Jeg har et hav af gange været på adskillige kure, har da også tabt mig, men tager det hele på igen

Siden 1/10 har jeg dig tabt 9 kg.. Min motivation har været meget mere i top denne gang, da jeg købte min drømmebrudekjole til mit bryllup til sommer og Ikke kunne passe den..
Gode fif fra min side og som har hjulpet mig er:
1) ingen ris og pasta.. I stedet bruges blomkålsris, og pastinakstrimler
2) 1 portion aftensmad - og kun 1...
Det er faktisk hvad jeg har ændret , da vi altid har spist sundt , jeg spiste bare for meget..
Du er velkommen til at skrive til mig, hvis det kan hjælpe på motivationen , så kan vi dele opskrifter og bare snakke