3D scanning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
14 svar
3 synes godt om
3. december 2013

Lotte90

Hejsa.
Jeg overvejer kraftigt at købe mig en 3D scanning omkring uge 28-30, men da jeg synes det er rigtig mange penge vil jeg gerne høre jeres erfaringer med dem

Har i været tilfredse med dem, og var det alle pengene værd?
Fik i nogle gode billeder med hjem?

Jeg overvejer nemlig også "bare" at købe en almindelig 2D scanning som er en hel del billigere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2013

stjernehimmel

Lotte90 skriver:

Hejsa.
Jeg overvejer kraftigt at købe mig en 3D scanning omkring uge 28-30, men da jeg synes det er rigtig mange penge vil jeg gerne høre jeres erfaringer med dem

Jeg overvejer nemlig også "bare" at købe en almindelig 2D scanning som er en hel del billigere.

Jeg fik i sin tid taget 3D Scanning, og selvom det er mange år siden så var jeg fuldt ud tilfreds.. mener jeg dengang gav 1800 kr og fik billeder (mindst 20) og en cd med scanningen med hjem :-) 

Anmeld

3. december 2013

Lykke:)

Lotte90 skriver:

Hejsa.

Jeg var til 3D scanning da jeg var 34+ og har på ingen måde fortrudt det! synes det var fantastisk at se vores lille dreng inde i maven og så i så tydelige billeder, som vi fik af ham.

Anmeld

3. december 2013

Lotte90

stjernehimmel skriver:

Jeg fik i sin tid taget 3D Scanning, og selvom det er mange år siden så var jeg fuldt ud tilfreds.. mener jeg dengang gav 1800 kr og fik billeder (mindst 20) og en cd med scanningen med hjem :-) 

Okay - jeg synes bare at det er så mange penge men ih hvor vil jeg gerne se den lille inde i maven igen snart

Anmeld

3. december 2013

stjernehimmel

Jeg fik faktisk af vide at rigtig mange mænd fik stor glæde af den 3D scanning da man pludselig kunne se for alvor at der gemmer sig en rigtig baby derinde i hulen ;-) 

Anmeld

3. december 2013

Lotte90

Lykke:) skriver:

Jeg var til 3D scanning da jeg var 34+ og har på ingen måde fortrudt det! synes det var fantastisk at se vores lille dreng inde i maven og så i så tydelige billeder, som vi fik af ham.

Okay jeg har altid syntes at de 3D billeder er lidt uhyggelige på en måde men jeg synes også bare at det kunne være så fantastisk at se

Anmeld

3. december 2013

Lotte90

stjernehimmel skriver:

Jeg fik faktisk af vide at rigtig mange mænd fik stor glæde af den 3D scanning da man pludselig kunne se for alvor at der gemmer sig en rigtig baby derinde i hulen ;-) 

Ja, det kunne jeg egentlig godt forestille mig

Anmeld

3. december 2013

Kløver

Det er det hele værd, fået det lavet med begge unger, og skal også ha det lavet denne gang

Anmeld

3. december 2013

Lotte90

Maja84 skriver:

Det er det hele værd, fået det lavet med begge unger, og skal også ha det lavet denne gang

Okay dejligt at høre - så må jeg hellere begynde at spare sammen

Anmeld

3. december 2013

De3Guldklumper

Lotte90 skriver:

Hejsa.

Vi har fået 3D scanning ved alle 3 unger og jeg har på intet tidspunkt fortrudt.

Og jeg vil endda sige at det er mere værd i dag end da vi fik første gang i 2007. Dengang fik vi også en cd med hjem men da kunne de ikke optage på dvd´en samtidig - det kan man i dag så derfor kan man høre om alt der bliver snakket om og derfor får man mere med når scanningsdamen slår over i 2D.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.