Hvor er det fantastisk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.632 visninger
24 svar
28 synes godt om
3. december 2013

Laulund87

At det at tabe sig 10 kg kan gøre så meget.

Har altid været en str XS/S indtil for 3,5 år siden hvor jeg langsomt tog 20 kg på Havde det forfærdeligt, mildest talt, syntes jeg så forfærdelig ud og bare det at sommeren nærmede sig gav mig ondt i maven. Tanken om at skulle have mindre tøj på, skulle på stranden osv.

I foråret besluttede jeg mig for at gøre noget ved det og lige så stille har jeg tabt mig 10 kg og kan passe en str S/M. Jeg har det SÅ godt, har overskud, føler mig pæn

Jeg har købt den flotteste nytårskjole som jeg ALDRIG var kommet i eller havde taget på for 3 år siden. Den sidder stramt så det er motivationen til lige at tage 3-5 kg mere.

Når de er væk kan det være jeg har mod på at flashe nogle billeder af en mindre jeg

Ville bare lige prale og sige at på trods af en del modgang på det sidste, har jeg det skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2013

*Pingvinen*

Ja det er bare en fantastisk følelse. Og godt klaret!!

Anmeld

3. december 2013

Laulund87

*Pingvinen* skriver:

Ja det er bare en fantastisk følelse. Og godt klaret!!

Vildt at det kan give så meget overskud, det havde jeg ikke regnet med. Men når man holder med at spise alt det sukker, får man det bare bedre

Tusind tak

Anmeld

3. december 2013

*Pingvinen*

Laulund87 skriver:

Vildt at det kan give så meget overskud, det havde jeg ikke regnet med. Men når man holder med at spise alt det sukker, får man det bare bedre

Tusind tak

Jeps...

Nu har jeg ikke en "sød tand", men har været rigtig glad for brød, kartofler, ris og pasta.

Jeg er på Paleokost og har været det i 1½ uge nu og jeg har det fantastisk!

Kg og cm rasler af mig på den sunde måde. Føler ikke, jeg giver afkald på noget - ikke engang mit fredags-hygge. Spiser mig mæt og har det sååå godt. Føler mig ren og føler jeg giver min krop rigtig gode råvarer at arbejde med.

Anmeld

3. december 2013

Laulund87

*Pingvinen* skriver:

Jeps...

Nu har jeg ikke en "sød tand", men har været rigtig glad for brød, kartofler, ris og pasta.

Jeg er på Paleokost og har været det i 1½ uge nu og jeg har det fantastisk!

Kg og cm rasler af mig på den sunde måde. Føler ikke, jeg giver afkald på noget - ikke engang mit fredags-hygge. Spiser mig mæt og har det sååå godt. Føler mig ren og føler jeg giver min krop rigtig gode råvarer at arbejde med.

Jeg havde en meget sød tand og det var skrækkeligt den første uge at undvære det Men nu giver jeg mig selv lov til at synde i weekenderne og det er ikke engang altid jeg har lyst

Ej hvor skønt! Jeg er ikke på nogen kur, jeg lader bare alt det usunde være og spiser ikke mere når jeg ikke er sulten mere. Det der med at overspise er ikke en god idé

Dejligt at gå julen i møde og have det så skønt

Anmeld

3. december 2013

sulo

Tillykke med "tabet", ja det føles rigtig godt, kan jeg snakke med på, havde dog taget 35 kg på over knap 10 år, sagde til mig selv at nu var det nok for 2 år siden, nåede lige presist at tabe 20 kg inden vi fandt ud af at jeg var gravid her i foråret.

De første 10 kg er skønne, men må indrømme at 20 kg føles dobbelt så godt.

Anmeld

3. december 2013

StudPsyk

Sådan! pisse flot!

Anmeld

3. december 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Hvor er det godt gået

Anmeld

3. december 2013

Dot D

3. december 2013

LinLin

Godt gået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.