toiletsæde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
7 svar
1 synes godt om
3. december 2013

bvk

Min datter på 2 vil meget gerne begynde at gå på toilet, men hun er bange for at falde ned til "tisset"

Så hun skal selvfølgelig have et børnetoiletbræt, stol eller?

Hvad har I til jeres tumlinge?

Hun har en potte, men er ikke imponeret..

Så hvad er jeres erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2013

TNBC

bvk skriver:

Min datter på 2 vil meget gerne begynde at gå på toilet, men hun er bange for at falde ned til "tisset"

Så hun skal selvfølgelig have et børnetoiletbræt, stol eller?

Hvad har I til jeres tumlinge?

Hun har en potte, men er ikke imponeret..

Så hvad er jeres erfaringer

jeg har kun prøvet den her slags. http://www.prisvis.dk/toiletscder.htm?marks=inside og de er gode, fordi børnene selv kan klatre op, i stedet for at man skal løfte dem op.

Anmeld

3. december 2013

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Vi brugte også sådan en toiletstol, som der er linket til ovenfor. Den var rigtig god, og børnene kan selv nemt tage det af og på. 

Anmeld

3. december 2013

bvk

Yurie skriver:

jeg har kun prøvet den her slags. http://www.prisvis.dk/toiletscder.htm?marks=inside og de er gode, fordi børnene selv kan klatre op, i stedet for at man skal løfte dem op.

Tak!

Er det nemt at fjerne for os der bruger det alm. toilet?

Og det er godt nok billigt!

Anmeld

3. december 2013

TNBC

bvk skriver:

Tak!

Er det nemt at fjerne for os der bruger det alm. toilet?

Og det er godt nok billigt!

Ja, det er bare at tage det af, og så folder man det sammen og så kan det stå op af væggen og så fylder det ikke så meget.

Anmeld

3. december 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

vi prøvede også med alle mulige sæder fra han var 1½ (hvor han smed bleen om dagen) til han blev to (hvor han smed bleen om natten) men der var ingen sæder der var en særlig stor succes!

vi prøvede ellers et sæde med trin på, sæde som formindsker toiletbrættet og et sæde der mindene om en potte indbygget i toilettet.....

da han var omkring to begyndte vi bare at sætte ham på toilettet som vi andre bruger det, det intet problem, så længe han kunne mærke brættet på bagdelen, hvis du fårstår.

Han kom så langt tilbage at han ramte med halebenet på brættet bagerst, så var han sikker på ham ikke faldt nogen steder.

han er 2½ nu og kan selv komme op og ned af toilettet uden skammel enda, har han kunne de sidte 3 mdr eller mere.

Men hvad der virker for os virker ikke altid for andre Men håber noget kunne bruges

Anmeld

3. december 2013

bvk

skovrup skriver:

vi prøvede også med alle mulige sæder fra han var 1½ (hvor han smed bleen om dagen) til han blev to (hvor han smed bleen om natten) men der var ingen sæder der var en særlig stor succes!

vi prøvede ellers et sæde med trin på, sæde som formindsker toiletbrættet og et sæde der mindene om en potte indbygget i toilettet.....

da han var omkring to begyndte vi bare at sætte ham på toilettet som vi andre bruger det, det intet problem, så længe han kunne mærke brættet på bagdelen, hvis du fårstår.

Han kom så langt tilbage at han ramte med halebenet på brættet bagerst, så var han sikker på ham ikke faldt nogen steder.

han er 2½ nu og kan selv komme op og ned af toilettet uden skammel enda, har han kunne de sidte 3 mdr eller mere.

Men hvad der virker for os virker ikke altid for andre Men håber noget kunne bruges

Tak!

Den taktik er da nem og billig -den må prøves i dag

Anmeld

3. december 2013

Chris86

Her har vi et toiletsæde...
Er selv ikke fan af potte... For det første synes jeg det for besværligt og for det andet synes jeg ligeså godt hun ku lære toilettet fra start...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.