Hvilken hårfarve til gør det selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
5 svar
4 synes godt om
2. december 2013

Mamalou

Hej tøser!

Normalvis får jeg farvet håret hos frisøren, men det er der ikke luft til i budgettet i dec, hvorfor jeg vil farve det selv. Det har jeg gjort før og har lidt blandede erfaringer med det

Jeg har chokoladebrunt hår - med udgroning - og det skal farves i samme farve, så det er ikke den helt store forvandling, der skal til

Hvilket mærke kan I anbefale? Jeg har tidligere brugt Well (købt ved frisøren) men kan ikke få fat på det længere, og sidst synes jeg farven forsvandt hurtigt.

Skyd løs!

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2013

Bshizzle

Jeg farver altid mit eget hår..
(Hvis ik jeg har striber i ).

Og generelt kan du jo bruge alle farver.. det hele handler bare om metoden hvordan du farver det

Jeg har for noget tid siden skiftet til L'Oreal Hårfarve.
Den passer godt til mig, og så syntes jeg den er nemmere at vaske ud.
Ellers kan jeg osse anbefale den nye " Olia "..

Anmeld

4. december 2013

JeanetteK

Når der ikke er råd til frisøren bruger jeg hårfarve fra Garnier Nutrisse. Det er ofte på tilbud til 60-70 kr., og jeg synes farven holder godt 

Anmeld

4. december 2013

Chris86

For en mdr siden farvede jeg hår med Olia i den helt mørkebrune farve... Det var næsten ved at være sort, så mørkt var det.. MEN nu trænger det allerede, det er absolut ik i den mørke ende mere..

Anmeld

8. december 2013

Mamalou

Bshizzle skriver:

Jeg farver altid mit eget hår..
(Hvis ik jeg har striber i ).

Og generelt kan du jo bruge alle farver.. det hele handler bare om metoden hvordan du farver det

Jeg har for noget tid siden skiftet til L'Oreal Hårfarve.
Den passer godt til mig, og så syntes jeg den er nemmere at vaske ud.
Ellers kan jeg osse anbefale den nye " Olia "..

Jeg købte Loreal og det blev rigtig fint! Tak for hjælpen

Anmeld

8. december 2013

Mamalou

Chris86 skriver:

For en mdr siden farvede jeg hår med Olia i den helt mørkebrune farve... Det var næsten ved at være sort, så mørkt var det.. MEN nu trænger det allerede, det er absolut ik i den mørke ende mere..

Googlede mærket, og det var meget blandede erfaringer, så turde ikke bruge det. Købte Loreal og det blev rigtig fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.