1 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. juli 2009

grinbidderen

Ja Valdemar blir jo 1 år d.3009- og har lige været over og leje selvskabs lokalet da vi blir 25 mennesker hvis alle kommer, men nu er spørgsmålet vi invetere til oktober den 3 til boller og legkage men ville gerne bestille kagen udefra da jeg gerne ville have han fik en stor kage hvor der så skulle være et el flere billeder af ham på, men har kigget på nettet og syntes ik rigtig jeg kan finde nogen steder som laver hele kagen og os med billede kan at de laver det der billede i risparpir el ligne hvor man selv ska laven kagen men det har jeg ik overskud til så er der nogen der kan hjælpe mig med at vide hvor de kan lave hele kagen osv... og hvad skal man mon ønske sig til sin dejlige snart 1 årige søn VALDEMAR SEBASTIAN KLAUSEN.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Ni-ko-li-ne

grinbidderen skriver:

Ja Valdemar blir jo 1 år d.3009- og har lige været over og leje selvskabs lokalet da vi blir 25 mennesker hvis alle kommer, men nu er spørgsmålet vi invetere til oktober den 3 til boller og legkage men ville gerne bestille kagen udefra da jeg gerne ville have han fik en stor kage hvor der så skulle være et el flere billeder af ham på, men har kigget på nettet og syntes ik rigtig jeg kan finde nogen steder som laver hele kagen og os med billede kan at de laver det der billede i risparpir el ligne hvor man selv ska laven kagen men det har jeg ik overskud til så er der nogen der kan hjælpe mig med at vide hvor de kan lave hele kagen osv... og hvad skal man mon ønske sig til sin dejlige snart 1 årige søn VALDEMAR SEBASTIAN KLAUSEN.

jeg har jo boet i Korsør engang :0) og jeg kan skisme ikke huske hvilken bager det var... men spørg i Føtex om de laver med billede... ellers spørg de forskellige bagere... der er mange der laver det, almindelige bagere har ofte bare ingen net adresse

Anmeld

27. juli 2009

Vingummien

Emil bliver jo 1 år her på søndag og vi har bare bestilt ved en alm bager, men spm karina siger, det er ik sikkert at de har en hjemmeside, så ned i butikken og spørge, det gjorde vi, er jo ik noget de reklamere for, de lever jo mest af det de sælger til hverdag.

Vi har bestilt en med billed og en kagemand

Anmeld

27. juli 2009

grinbidderen

Ok så må jeg ned og høre det kunne bare være så dejligt med sådan en med billede på..  og mange tak for jeres svar..
Susanne stort tillykke med emil håber i får en god fødselsdag på lørdag..

Anmeld

27. juli 2009

Skouboe

Jeg ved ikke om hende her laver med billede på, men hun lavede den mest fantastiske kage til vores bryllup/barnedåbs fest..  hun kan varmt anbefales

http://www.kage-land.dk/14750324

Anmeld

27. juli 2009

grinbidderen

Skouboe skriver:

Jeg ved ikke om hende her laver med billede på, men hun lavede den mest fantastiske kage til vores bryllup/barnedåbs fest..  hun kan varmt anbefales

http://www.kage-land.dk/14750324

mange tak for adressen til kageland. har li kontaktet hende pr. email hoor bor hun osv og er hun dyr ved du det

Anmeld

28. juli 2009

Skouboe

Vi gav 35 kr. pr person (den billigste bager vi kunne finde tog 70) og hun bor i Jyllinge. Der var iøvrigt RIGELIGT med kage selvom hele familien er kagegrise...

Jeg smider lige et billede af den kage hun lavede til os )
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. juli 2009

Skouboe

Åh ja... glemte lige... den smagte lige så godt som den ser ud...

Anmeld

28. juli 2009

grinbidderen

Hold da op den ser godt nok osse rigtig lækker ud og nej det er jo ikke vildt dyrt og den kage skulle være til 60 personer?? eller havde i bare nogen flere??
mange tak for hjælpen venter stadigvæk på svar...

Anmeld

28. juli 2009

Skouboe

Hun kan være på ferie - men hun skal nok vende tilbage.

Og ja - den er til 60 personer ;o)

Den er større end den ser ud... vi fik næsten ikke taget hul på den nederste. Der var mere end rigeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.