Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skal man reagere : 1 siden 18/19+0 har jeg mærket lillepigen mere og mere og hele tiden.. og har bestemte tidspunkter hvor jeg mærker hende mest og sådan er det hver dag.. men siden igår.. har jeg ikke rigtig mærket noget til hende.. kun meget svagt? og meget lidt.. faktisk kun igår aftes og nu her til aften.. men skal man reagere? når det ikke er som det plejer?
Er 22+4 nu.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Skal man reagere : 1 siden 18/19+0 har jeg mærket lillepigen mere og mere og hele tiden.. og har bestemte tidspunkter hvor jeg mærker hende mest og sådan er det hver dag.. men siden igår.. har jeg ikke rigtig mærket noget til hende.. kun meget svagt? og meget lidt.. faktisk kun igår aftes og nu her til aften.. men skal man reagere? når det ikke er som det plejer? Er 22+4 nu.
Ikke før du er over uge 24.. dog kan du ringe til egen læge i morgen og lige smutte forbi og få lyttet hjertelyd
Maja88 skriver: Ikke før du er over uge 24.. dog kan du ringe til egen læge i morgen og lige smutte forbi og få lyttet hjertelyd
Jeg skal til 2 læge besøg næste onsdag:i men vidste ikke lægen havde mulighed for det?
Det har min læge.. de kan ikke scanne men lytte hjertelyd
Sødeste du... Har du mærket hende i dag? Tror du skal forholde dig til OM du mærker hende eller ej, og ikke hvor meget. Og der kan nemt gå flere dage mellem puffene, også selvom de har været der hver dag -især når du begyndte at mærke hende så tidligt. Til dig. Og mind mig lige om jeg skal have vist dig babytøjet når det kommer hjem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128