Ingen afføring siden i går aftes.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
6 svar
1 synes godt om
2. december 2013

Dididid

Min 8 dage gammel dreng har været på mme siden i onsdags og har haft en regelmæssigt afføring. Men siden i går aftes har der ikke været noget i bleen udover tis. Vi bruger allomin. Jeg ved godt, at muligheden for at han han laver afføring inden i morgen er der men det bekymrer mig stadig når han gik fra 3-4 gange afføring om dagen til nu intet. Hvornår skal jeg gå over til det syrnet hvis afføringen ikke kommer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2013

Sabone

Cfm8 skriver:

Min 8 dage gammel dreng har været på mme siden i onsdags og har haft en regelmæssigt afføring. Men siden i går aftes har der ikke været noget i bleen udover tis. Vi bruger allomin. Jeg ved godt, at muligheden for at han han laver afføring inden i morgen er der men det bekymrer mig stadig når han gik fra 3-4 gange afføring om dagen til nu intet. Hvornår skal jeg gå over til det syrnet hvis afføringen ikke kommer?

Min søn på snart 8 uger får syrnet allomin et par gange i døgnet og her er der kun afføring hver 2.-3. dag og han har rigtig ondt i maven, så i morgen vil jeg snakke med lægen..

Anmeld

2. december 2013

AnthonsMor

Cfm8 skriver:

Så længe hans afføring ikke bliver hård, men stadig er lind, må den gerne komme hver anden el. tredje dag, det sagde min SP i hvert fald

Anmeld

2. december 2013

L&V

Syrnet er en muglighed ja og hvis det ik virker så er det jo lactuloce eller movicol

Anmeld

2. december 2013

BigHope13

Cfm8 skriver:

Min dreng på 3 uger( imorgen) har fået en blanding af mme og mm siden han var 5 dage gammel og han havde de først 10 dage ca 5 gange afføring i døgnet og pludselig havde han ikke afføring i 2 døgn, sp var her så lige der hvor han ikke havde afføring og sagde at det var helt normalt og okay og vi skulle ikke gøre noget ved det endnu efter de 2 dage. vi kunne dog massere maven blidt eller cykle lidt med benene på ham. Og så havde han en ordenligt gang afføring der efter de knap to døgn og siden da har han haft afføring ca 1-2 gange i døgnet.
tror mere man skal holde øje med konsistensen når han så først kommer af med noget. Hvis det er hård og knoldet så skal du nok ændre på noget tænker jeg.

Anmeld

2. december 2013

Lykke:)

Cfm8 skriver:

Min dreng er også 8 dage gammel, og hans afføring svinger ret meget. Min sundhedsplejerske var her i dag og hun sagde at der sagtens kunne gå to dage uden afføring, uden man skulle være bekymret

Anmeld

3. december 2013

Dididid

Tusind tak allesammen!
Der var gevinst i bleen i morges, wehu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.