Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så ramte vi uge 25 i lørdags og her er maven fra i fredags. Ser ud til maven har ændret lidt form men stadig er samme størrelse.
Så er der kun 1 uge til jeg skal til jm igen. Det glæder jeg mig meget til.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MIWULA skriver: så ramte vi uge 25 i lørdags og her er maven fra i fredags. Ser ud til maven har ændret lidt form men stadig er samme størrelse. Så er der kun 1 uge til jeg skal til jm igen. Det glæder jeg mig meget til.
Flot mave!
Og ja, den har ændret en del form alligevel..
AnthonsMor skriver: Flot mave! Og ja, den har ændret en del form alligevel..
Tusind tak. Ja hun må ha lagt sig på en anden måde. Føler dog trykken ned af til så kan være numse eller hoved måske ligger dernede af.
MIWULA skriver: Tusind tak. Ja hun må ha lagt sig på en anden måde. Føler dog trykken ned af til så kan være numse eller hoved måske ligger dernede af.
Vi må da håbe hun ikke vil ud!
AnthonsMor skriver: Vi må da håbe hun ikke vil ud!
Ja for Søren da. Ej det tror jeg nu ikk. Har heldigvis ingen symptomer på det.
cwl skriver: Uh den ser ud til at være sunket.. Bare hun ikke kommer ud alt for lang tid før.. Nævn det med at den tunger ned ad til, for det havde jeg også med isabella..Men flot mave..
Uh den ser ud til at være sunket.. Bare hun ikke kommer ud alt for lang tid før.. Nævn det med at den tunger ned ad til, for det havde jeg også med isabella..Men flot mave..
Nej det må hun ikk det er for tidligt og har heller ikk tid. Hehe. Men har heldigvis ingen symptomer på der skulle ske noget. Hvornår fik du den følelse søs?
Lotus86 skriver: Pift pift, så flot Og mon ikke hun bare har lagt sig anderledes?
Pift pift, så flot Og mon ikke hun bare har lagt sig anderledes?
Jo det tænker jeg hun nok har. Det føles ihvertfald sån.
MIWULA skriver: Nej det må hun ikk det er for tidligt og har heller ikk tid. Hehe. Men har heldigvis ingen symptomer på der skulle ske noget. Hvornår fik du den følelse søs?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128