Weekendseng - hvilken??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.179 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. marts 2008

Tikki

Hej

Vi skal have en weekendseng, men hvilken en??

Jeg er på udkig efter en, der er let at slå op og ned og en, som ikke står direkte på gulvet...altså, hvor der er ben under, så hun ikke ligger direkte på gulvet.

Nogen, der vil anbefale en god model?

Hilsner fra Jeanette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2008

Pia.

Vidste slet ikke man kunne få nogen der står direkte på gulvet... ? - man lære noget nyt hver dag.

Jeg ville vælge en ganske alm. billig weekend seng, da det jo ikke er særlig tit man bruger den, og man meget hurtig bruger en alm. seng til de små..
Med hensyn til at være nem at slå op, så har jeg nu haft 3 forskellige (både dyre og billige) og jeg har bandet dem alle tre langt væk når de skulle slås op og i igen *GGG* - de skal jo selvfølgelig være så sikre som muligt, og det gør jo at den ene side skal slås op før den anden eller omvendt... - det kræver 3 dages demonstration at lære den at kende....

Så altså lige hvad for en du skal købe ved jeg ikke, men jeg ville gå ud i butikkerne og få lov at røre ved den (mærke hvor blød den er i bunden) og slå den ud og sammen igen...

Vi har dog altid lagt en ekstra dyne i bunden, da jeg syntes de er lidt hårde...

God jagt - Knus Pia(H)

Anmeld

24. marts 2008

Tut

Hej,

Vi har en stående hos mine forældre... Han har kun sovet en kort lur i den indtil nu - men den bliver forhåbenligt snart taget rigtigt i brug når de skal passe ham i ny og næ.

Vi har den fra jysk sengetøjslager - peter plys sengen (se linket)

http://www.jysk.dk/359/362/3931402/a/catalog

Den koster 399,- og den virker til at være OK kvalitet - jeg ved godt at man kan få nogle i babysam som koster meget mere og som sikkert er meget bedre, men da vi ikke kommer til at bruge den så tit, så opfylder den vores behov meget godt.

Håber at du kunne bruge mit indlæg.

Knus

Mette

Anmeld

24. marts 2008

MorCamilla

Hejsa..

Vores weekend seng er en billig model fra jysk.. vi gav 150 kr på tilbud for den, tror normalt de koster 200 kr.. Der er ben på, den er nem at slå ud og pakke sammen igen.. der er også en madres med, men den virker hård, så der har vi købe en ny vi ligger i.. men det er jo smag og behag..

Knus fra Camilla.

Anmeld

24. marts 2008

Tikki

Det er godt at høre, at de billige er fine nok. Har selv tænkt på en fra jysk og så bare ligge en madras i - man kan få en fra basson, der er til rejsebrug, så det vil jeg gøre :)

tak for jeres svar - kunne bestemt bruge det.
hilsner fra Jeanette

Anmeld

24. marts 2008

Regine

MorCamilla skriver:

Hejsa..

Vores weekend seng er en billig model fra jysk.. vi gav 150 kr på tilbud for den, tror normalt de koster 200 kr.. Der er ben på, den er nem at slå ud og pakke sammen igen.. der er også en madres med, men den virker hård, så der har vi købe en ny vi ligger i.. men det er jo smag og behag..

Knus fra Camilla.

den tilslutter jeg mig lige det er nemlig det samme her...hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.