I følge div. Beregninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. december 2013

Anonym trådstarter

Ja så burde det være dagen for æl. Men er faktisk i tvivl om denne test er positiv.
Test stregen er ikke lige så bred som kontrol stregen, dog er der næsten igen forskel i farverne.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Ja så burde det være dagen for æl. Men er faktisk i tvivl om denne test er positiv.
Test stregen er ikke lige så bred som kontrol stregen, dog er der næsten igen forskel i farverne.

Hvis du er i tvivl, er den negativ - og den er negativ Prøv at teste hyppigere fra nu af.

Anmeld

2. december 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvis du er i tvivl, er den negativ - og den er negativ Prøv at teste hyppigere fra nu af.

Okay, s jeg skal evt prøve igen imorgen?

Anmeld

2. december 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Okay, s jeg skal evt prøve igen imorgen?

Nooo, du skal teste én gang mere i dag og ca 3 gange i morgen, hvis den bliver kraftigere i farven.

Anmeld

2. december 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Den er negativ 

og det går ikk ude på om de skal være lige brede men derimod skal de være lige ens i farven.

Prøv igen imorgen 

Anmeld

2. december 2013

Anonym trådstarter

Mange tak for svar?? så forstår jeg bedre hvorfor der var så mange æl teste og så få g teste i den pakke hehe

Anmeld

2. december 2013

Anonym trådstarter

Nu har jeg lige taget en ny test, og der blev test stregen mere utydelig end den 1 jeg tog tidligere. Vil det så sige at jeg allerede har haft æl? :/ det ikke helt så nemt som jeg troede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.