Blødninger hver gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
6 svar
4 synes godt om
2. december 2013

Anonym trådstarter

Ja, sagen er den, at jeg bløder hver gang efter sex .. Bør jeg være bekymret? Jeg har ikke ondt, men bløder i et døgns tid efter sex - hver gang? Vi gør det meget sjældent, fordi jeg kommer til at bløde :/

Har aldrig blødt efter sex inden jeg fødte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2013

RosSofi

Anonym skriver:

Ja, sagen er den, at jeg bløder hver gang efter sex .. Bør jeg være bekymret? Jeg har ikke ondt, men bløder i et døgns tid efter sex - hver gang? Vi gør det meget sjældent, fordi jeg kommer til at bløde :/

Jeg ville gå til lægen. Det kan være ingenting og forhåbentlig er det det, men det kan også være alvorligt. 

Anmeld

2. december 2013

RosSofi

Rosa-Sofia skriver:

Jeg ville gå til lægen. Det kan være ingenting og forhåbentlig er det det, men det kan også være alvorligt. 

Nå ja det kan måske have noget med fødslen at gøre, hvis i er gået tidligt i gang igen.

Anmeld

3. december 2013

Mick

lægen lægen og atter lægen. SÅ er du helt sikker på hvad det kan være, man kan hurtig gøre sig alle mulig og umulige tænker om hvad det kan være, især når man gern vil høre andres ideer om hvad det kan være :-) 

Ha en dejlig aften

Anmeld

3. december 2013

1990h

Anonym skriver:

søg læge med det vunds..det mit nye motto efter jeg har en veninde der lige har fået konstateret livmoderhalskræft.

og blødning efter sex var et af de symptomer hun skød hen/ignorerede.

JEG SIGER IKKE DU HAR DET. men man må ikke ignorere sådanne ting..,

Anmeld

3. december 2013

Carina:-)

1990h skriver:

søg læge med det vunds..det mit nye motto efter jeg har en veninde der lige har fået konstateret livmoderhalskræft.

og blødning efter sex var et af de symptomer hun skød hen/ignorerede.

JEG SIGER IKKE DU HAR DET. men man må ikke ignorere sådanne ting..,

Enig.

Det kan være sarte slimhinder,men det kan også være pga forandringer i underlivet.

Det er ikke normalt at bløde efter sex.Så det skal altid tages alvorligt.

Anmeld

7. december 2013

modesty

Skynd dig til lægen og få lavet en smeartest. Hvis det er kommet efter en fædsel, kan det godt være noget med slimhinder eller lignende, men du skal tjekkes, da blødning efter sex kan være tegn på livmoderhalskræft (med behøver selvfølgelig ikke være det).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.