kan man sælge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: kan man sælge jule hjerter

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

677 visninger
8 svar
1 synes godt om
2. december 2013

helle85

kan man sælge jule hjerter med mønstre (se eks på billedet)?

dem jeg laver er med glans papir og gave papir

og hvis ja hvad kan man så tage for dem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2013

helle85

glemte billede
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. december 2013

Anonym101

helle85 skriver:

kan man sælge jule hjerter med mønstre (se eks på billedet)?

dem jeg laver er med glans papir og gave papir

og hvis ja hvad kan man så tage for dem??

Altså, jeg tror ikke der vil blive så voldsomt gang i salget, da det jo tit er noget man laver selv for hyggens skyld evt. sammen med familie og så er det jo heller ikke sværere end at man kan lære det

Men flotte er de!

Anmeld

2. december 2013

helle85

FebruarBaby2014 skriver:

Altså, jeg tror ikke der vil blive så voldsomt gang i salget, da det jo tit er noget man laver selv for hyggens skyld evt. sammen med familie og så er det jo heller ikke sværere end at man kan lære det

Men flotte er de!

jeg ved godt der ikke vil blive så meget salg i det, det er også mere fordi jeg godt kan li at lave sådan nogen og der er jo stadig dem som ikke kan finde ud af det

Anmeld

2. december 2013

Anonym101

helle85 skriver:

jeg ved godt der ikke vil blive så meget salg i det, det er også mere fordi jeg godt kan li at lave sådan nogen og der er jo stadig dem som ikke kan finde ud af det

Nå okay, jamen så er det da fint

Anmeld

2. december 2013

helle85

FebruarBaby2014 skriver:

Nå okay, jamen så er det da fint

ja hvad tror du man kan tage for dem hvis det er???

Anmeld

2. december 2013

Frk. Himmelblå

Ja, selvfølgelig kan man det. De er jo nydelige!

Meeeeeen du har skarp konkurrence fra Tiger/Søstrene Grene og hele Asiens hær af børnearbejdere, så du kan desværre næppe få mange kroner for dem...
Du kunne eventuelt lave med navne på bestilling (navn på barn + årstal) og så i et lidt lækrere papirmateriale.. - Så beatalte jeg gerne en 50'er for et fint hjerte til træet. (Vi samler i forvejen julekugler med barnenavn+årstal, og det er så hyggeligt at have dem oppe hver jul..)

Anmeld

2. december 2013

helle85

Frk. Himmelblå skriver:

Ja, selvfølgelig kan man det. De er jo nydelige!

Meeeeeen du har skarp konkurrence fra Tiger/Søstrene Grene og hele Asiens hær af børnearbejdere, så du kan desværre næppe få mange kroner for dem...
Du kunne eventuelt lave med navne på bestilling (navn på barn + årstal) og så i et lidt lækrere papirmateriale.. - Så beatalte jeg gerne en 50'er for et fint hjerte til træet. (Vi samler i forvejen julekugler med barnenavn+årstal, og det er så hyggeligt at have dem oppe hver jul..)

ja jeg har ikke lige tænkt på at de også sælger sådan nogen dem kan man jo nok ikke konkurrer med,

jeg har ikke prøvet at flette dem med navn, endnu da min printer er løbet tør for blæk

Anmeld

2. december 2013

Anonym101

helle85 skriver:

ja hvad tror du man kan tage for dem hvis det er???

Puha, det ved jeg faktisk ikke, da jeg ikke kan mindes jeg har set en pris på et julehjerte men du kan jo f.eks lave mængde rabat osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.