34+0 med ønskebabyen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
7 svar
14 synes godt om
2. december 2013

**Ønskebabyen

Så gik endnu en uge. Tænk sig, hvis fødslen nu skulle gå igang så stopper de den ikke. Det er ret vildt at tænke på synes jeg, for jeg er stadig ikke klar til han skal komme. Det værelse skal jeg bare have færdigt og have vasket alt hans tøj <3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2013

Putomanen

Puha, du er langt henne nu.
Det er vildt at tænke på, at der kun er 6 uger til din termin

Jeg håber at du snart får styr på det sidste med børneværelset, så du ikke skal spekulere på det

Anmeld

7. december 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Puha, du er langt henne nu.
Det er vildt at tænke på, at der kun er 6 uger til din termin

Jeg håber at du snart får styr på det sidste med børneværelset, så du ikke skal spekulere på det

Ja og nu er der rent faktisk kun 5 uger til imorgen. Tiden er gået super stærkt og vi glæder os meget! 
Værelserne står netop færdige og skal "bare" indrettes og møbleres igen. Det kommer nok til at tage en uges tid men så er vi også på plads herhjemme og klar til hans ankomst <3

Anmeld

7. december 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Ja og nu er der rent faktisk kun 5 uger til imorgen. Tiden er gået super stærkt og vi glæder os meget! 
Værelserne står netop færdige og skal "bare" indrettes og møbleres igen. Det kommer nok til at tage en uges tid men så er vi også på plads herhjemme og klar til hans ankomst <3

Det er også kun lidt over 1 måned. December plejet altid at flyve afsted, så mon ikke det meste af tiden går stærkt

1 uges tid er til at overkomme. Husk nu at passe på dig selv og ikke løfte for meget

Anmeld

7. december 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Det er også kun lidt over 1 måned. December plejet altid at flyve afsted, så mon ikke det meste af tiden går stærkt

1 uges tid er til at overkomme. Husk nu at passe på dig selv og ikke løfte for meget

Er slet ikke i tvivl om at de sidste 5 uger kommer til at gå super stærkt.. lige nu ville jeg ønske der fandtes en pauseknap, for jeg er sikker på jeg godt kunne bruge bare et par uger mere før han kommer, bare lige for at få nydt det hele en ekstra gang - både maven, sparkene, alenetid med kæresten og så videre <3  

Men mon ikke jeg ender som de fleste andre gravide, med at være utålmodig når termin nærmer sig!

Skal nok huske og passe på mig selv, det er bare lidt svært nogle gange - jeg vil jo gerne så mange ting. Desværre er kroppen ikke altid helt enig, så der kommer nogle pauser helt af sig selv, men ellers er jeg nok ikke skide god til at huske og slappe af selvom jeg burde!

Anmeld

7. december 2013

Monski

**Ønskebabyen skriver:

Så gik endnu en uge. Tænk sig, hvis fødslen nu skulle gå igang så stopper de den ikke. Det er ret vildt at tænke på synes jeg, for jeg er stadig ikke klar til han skal komme. Det værelse skal jeg bare have færdigt og have vasket alt hans tøj <3

Nu er der ikke længe til
MEGET flot mave!!

Anmeld

7. december 2013

**Ønskebabyen

Monski skriver:

Nu er der ikke længe til
MEGET flot mave!!

Nej, det kommer tæt på nu  

og tusind tak

Anmeld

7. december 2013

Babydrøm

**Ønskebabyen skriver:

Flot mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.