Hvad vil i mene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Han ente med at slutte det hele idag, da han var begyndt at ligge mere i det følelses mæssigt og det vil han Ikk og han sku have sluttet det noget før skriver han

Hvor er jeg bare super ked af det, da han virkelig gjorde mig glad, i godt humør og nød virkelig hans selskab

øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Det er jeg ked af at høre! Det er desværre det farlige ved sådan et forhold. 

Havde sleeet Ikk set den komme
Vi havde det så godt i hinanden selskab

Anmeld

7. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Havde sleeet Ikk set den komme
Vi havde det så godt i hinanden selskab

Det er sindssygt svært! Men igen, det viser jo bare at i havde forskellige forventninger. og at det er pissefarligt for kvinder at have sådan et forhold, vi indvolverer os tit alt for hurtigt og følelserne og tankerne ruller afsted selvom vi prøver at ignorere det. 

Anmeld

8. december 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Det er sindssygt svært! Men igen, det viser jo bare at i havde forskellige forventninger. og at det er pissefarligt for kvinder at have sådan et forhold, vi indvolverer os tit alt for hurtigt og følelserne og tankerne ruller afsted selvom vi prøver at ignorere det. 

Ja !!
Han siger at hans hoved Ikk kan, for han vil fuck det op senere og at han r mere fucket i hovedet end jeg ved end nogen ved

Han vil og må Ikk få følelser for mig, siger han ..

Og nu kontakter han mig ikke mere..

Anmeld

9. december 2013

Anonym trådstarter

ORK hvor synes jeg det hårdt at gå fra og skrive sammen hver dag i en , en halv måned - til Ikk at ha noget kontakt mere ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.