... Men det er jeg...
jeg har en søn, som er 4½ måned. som ikke har et godt sovehjerte!
på en normal dag, sover han 2-3 timer i løbet af en dag, i små lurer på 3 kvarter til 5 min. når han er vågen er han glad og tilfreds. han smiler og griner og pludre næsten hele dagen. han bliver lagt i seng om kl 9 om aftenen, falder til ro kl 22, vågner kl 2, kl 5 og kl 7 for at få mad, efter 7 ligger vi i sengen og tumler og snakker. og så sover vi i en halv time mere. jeg har prøvet af give sut om natten, men han stopper ikke med at græde til han har fået mad. men mor her, er meget træt.. ikke er søvn mangel, men af at jeg ikke har tid, til at gøre rent/rydde op, og have tid til mig selv. vi bor i lejelighed, hvor der ikke er altan, og der er ikke noget overdækket udenfor, så hvis han skal ud at sove, så skal barnevognen, op af kælderen, og hvis jeg er heldig tager han 2 timer, i den.. det har han gjort 3 gange.. og ellers så skal jeg gå fra 1 sal ned til ham og give ham sutten hver 10 min. indtil at jeg tager ham op. og det er også hårdt. for der når jeg ikke andet end at gøre flasker rene..
jeg har prøvet at skabe en rytme, men det er bare ikke lykkes, og lige der føler jeg mig mislykkes som mor...
puha!, hvor er jeg misunderlig på de mødre, som har børn som bare sover 2 timer i træk, hver dag til middag. det må jo bare være lykken, at vide at man har 2 timer til en selv hver dag... tænker jeg...
Anmeld