32+3 førstegangs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.496 visninger
15 svar
12 synes godt om
2. december 2013

asff

Så nåede vi uge 32+3. Synes jeg er ved at blive utålmodig nu Maven er faktisk sunket (selvom man måske ikke kan se det så meget) og det er ved at være rimelig tungt. Jeg klynker dagligt  Er meget hjemme ved mine forældre i øjeblikket, da jeg simpelthen er ved at være rigtig påvirket, af at jeg ikke kan tage min medicin. Prinsessen i maven, skal jo ikke have det skidt! Så jeg GLÆDER mig til d. 15. eller 20. Januar, hvor jeg skal have kejsersnit. Og et billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2013

asff

asff skriver:

Så nåede vi uge 32+3. Synes jeg er ved at blive utålmodig nu Maven er faktisk sunket (selvom man måske ikke kan se det så meget) og det er ved at være rimelig tungt. Jeg klynker dagligt  Er meget hjemme ved mine forældre i øjeblikket, da jeg simpelthen er ved at være rigtig påvirket, af at jeg ikke kan tage min medicin. Prinsessen i maven, skal jo ikke have det skidt! Så jeg GLÆDER mig til d. 15. eller 20. Januar, hvor jeg skal have kejsersnit. Og et billede

som kommer her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. december 2013

asff

asff skriver:

som kommer her

Ps, er det ikke lidt desperat at oppe sin egen mavetråd?

Anmeld

2. december 2013

Sandratoft

Hvad er det for noget medicin du ikke kan tage?

Ps rigtig fin mave =)

Anmeld

2. december 2013

CroQuis

Flot mave 

Anmeld

2. december 2013

asff

Sandratoft skriver:

Hvad er det for noget medicin du ikke kan tage?

Ps rigtig fin mave =)

Ritalin og concerta for adhd. 

Og mange tak

Anmeld

2. december 2013

asff

CroQuis skriver:

Flot mave 

Tusind tak, og i lige måde!

Anmeld

2. december 2013

Dianabk

asff skriver:

Så flot en mave

Anmeld

2. december 2013

asff

Dianabk skriver:

Så flot en mave

Tusind tak Og din er også super fin

Anmeld

2. december 2013

Dianabk

asff skriver:

Tusind tak Og din er også super fin

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.