Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så nåede vi uge 32+3. Synes jeg er ved at blive utålmodig nu Maven er faktisk sunket (selvom man måske ikke kan se det så meget) og det er ved at være rimelig tungt. Jeg klynker dagligt Er meget hjemme ved mine forældre i øjeblikket, da jeg simpelthen er ved at være rigtig påvirket, af at jeg ikke kan tage min medicin. Prinsessen i maven, skal jo ikke have det skidt! Så jeg GLÆDER mig til d. 15. eller 20. Januar, hvor jeg skal have kejsersnit. Og et billede
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
asff skriver: Så nåede vi uge 32+3. Synes jeg er ved at blive utålmodig nu Maven er faktisk sunket (selvom man måske ikke kan se det så meget) og det er ved at være rimelig tungt. Jeg klynker dagligt Er meget hjemme ved mine forældre i øjeblikket, da jeg simpelthen er ved at være rigtig påvirket, af at jeg ikke kan tage min medicin. Prinsessen i maven, skal jo ikke have det skidt! Så jeg GLÆDER mig til d. 15. eller 20. Januar, hvor jeg skal have kejsersnit. Og et billede
som kommer her
asff skriver: som kommer her
Ps, er det ikke lidt desperat at oppe sin egen mavetråd?
Hvad er det for noget medicin du ikke kan tage?Ps rigtig fin mave =)
Flot mave
Sandratoft skriver: Hvad er det for noget medicin du ikke kan tage?Ps rigtig fin mave =)
Ritalin og concerta for adhd.
Og mange tak
CroQuis skriver: Flot mave
Tusind tak, og i lige måde!
Dianabk skriver: Så flot en mave
Så flot en mave
Tusind tak Og din er også super fin
asff skriver: Tusind tak Og din er også super fin
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128