ammestol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.657 visninger
13 svar
1 synes godt om
2. december 2013

mch

Hvilken slags stol bruger I til at amme i? Hvad er godt og hvad er dårligt ved stolen? Kan I evt. anbefale nogle frem for andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Tænker du på en til at bruge igennem hele dagen eller bare om natten?

vi har ikke haft en decideret ammestol, har bare siddet i sofaen med ammepuden. Om natten ammede jeg liggende mens vores dreng var lille og sov i soveværelset. Da han kom på eget værelse sad jeg i fatboy'en som står inde ved hans seng. Fungerede fint, det tog ik mere en 15min på det tidspunkt og var kun én gang om natten.

Anmeld

2. december 2013

ms86

Jeg er også en stor fan af at amme i en fatboy/sækkestol.

Ellers en lænestol med armlæn og godt med puder, så man kan aflaste ryggen/nakken... 

Anmeld

2. december 2013

mch

Mor11 skriver:

Tænker du på en til at bruge igennem hele dagen eller bare om natten?

vi har ikke haft en decideret ammestol, har bare siddet i sofaen med ammepuden. Om natten ammede jeg liggende mens vores dreng var lille og sov i soveværelset. Da han kom på eget værelse sad jeg i fatboy'en som står inde ved hans seng. Fungerede fint, det tog ik mere en 15min på det tidspunkt og var kun én gang om natten.

Jeg tænker på en stol til at stå på barnets værelse som man kan amme i om aftenen og natten :-)
Ligger man ikke næsten ned i en fatboy? Eller findes de i en model hvor man kan sidde ordentligt op?

Anmeld

2. december 2013

mch

ms86 skriver:

Jeg er også en stor fan af at amme i en fatboy/sækkestol.

Ellers en lænestol med armlæn og godt med puder, så man kan aflaste ryggen/nakken... 

Har du nogle forslag til hvilken slags lænestol ?

Anmeld

2. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg tænker på en stol til at stå på barnets værelse som man kan amme i om aftenen og natten :-)
Ligger man ikke næsten ned i en fatboy? Eller findes de i en model hvor man kan sidde ordentligt op?

ikke nødvendigvis, jeg bruger den altid som lænestol, ligesom på billedet.

Derudover er den god at tumle i for børnene og vi læser maaaange bøger på den, hvor vi ligger mere ned, med dyner og tæpper

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. december 2013

mch

Mor11 skriver:

ikke nødvendigvis, jeg bruger den altid som lænestol, ligesom på billedet.

Derudover er den god at tumle i for børnene og vi læser maaaange bøger på den, hvor vi ligger mere ned, med dyner og tæpper

Okay har du den så stående op af en væg? For hvis man ikke sidder sådan med armene som på billedet holder den sig vel ikke oppe?

Anmeld

2. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
mch skriver:

Okay har du den så stående op af en væg? For hvis man ikke sidder sådan med armene som på billedet holder den sig vel ikke oppe?

hehe, jo det gør den. den står frit. Man behøver ikk have armene bagved det er hammer svært at forklare hvordan man lige gør. Men det vigtigste er at placere numsen rigtigt  Der er vist videoer på youtube med måder at bruge den på

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. december 2013

mch

Mor11 skriver:

hehe, jo det gør den. den står frit. Man behøver ikk have armene bagved det er hammer svært at forklare hvordan man lige gør. Men det vigtigste er at placere numsen rigtigt  Der er vist videoer på youtube med måder at bruge den på

Okay det vil jeg lige prøve at se lidt på så, tak for hjælpen

Anmeld

2. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
mch skriver:

Okay det vil jeg lige prøve at se lidt på så, tak for hjælpen

Så lidt den er genial på børneværelset. vi har også sovet på den en del gange når den lille har haft svært ved at sove alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.