Baby bevæger sif under veer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.322 visninger
5 svar
1 synes godt om
27. juli 2009

Tina 3

Hej allesammen.

Jeg venter godt nok mit 3 barn. Men den første blev taget ved kejsersnit og med nr 2 blev jeg sat i gagn.
Nu 10 år senere venter jeg mig igen. Jeg har som jeg har læst i et andet indlæg følelsen af mens smerter, rigtig mange plukveer og stikken i underlivet som om hun er ved at kravle ud selv

men samtidig med alt det her så okser hun også rundt i maven så jeg er helt i tvivl om om maveskindet  kan holde........

Kan det være fødslen der nærmer sig eller burde hun være meres stille hvis det var tilfældet.

Hvad er jeres erfaringer, har jeres babyer ligget stille under de første begyndenden veer?

Det er underligt at være så meget i tvivl med mit 3 barn.

Tina 38+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

mariamiss6

Mine børn har begge været aktive lige frem til fødslen blev alvorlig....
de kloge siger at babyerne bliver stille når fødslen nærmer sig. men det passede så ikke i mit tilfælde, og derfor kan din baby vel også godt møffe rundt....

jeg tror ikke det er veer du har nu, men måske kan der sagtens være noget på vej.
Men det er ikke til at sidde her og sige om der sker mere idag, eller om det der sker nu skal stå på en uges tid. for selvom jeg er ked af at sige det, så kan det sagtens lade sig gøre...

Anmeld

28. juli 2009

Knudsen

Jeg snakkede med min jordemoder om det sidste gang. Da jeg oplever det samme som dig, og sådan var det bestemt ikke sidste gang. Hun sagde, at det er meget forskelligt fra barn til barn, men som regel bliver de stille når veerne rigtig tager fat. Der ikke bliver ved med at være så meget plads i livmoderen til at bevæge sig på.

Held og lykke med den forestående fødsel.
Janni 39+6, som har haft det ligesom dig on og off de sidste 14 dage, uden at der kommer rigtig gang i det.

Anmeld

28. juli 2009

Tina 3

Tak for Jeres svar. Det er ikke fordi der sker meget mere det er det samme, men jeg syntes jeg læste herinde om en anden som havde det sådan i 4 uger
Håber jordmoderen har noget spændende at sige i morgen....

Anmeld

29. juli 2009

Ayasmor

Tina 3 skriver:

Hej allesammen.

Jeg venter godt nok mit 3 barn. Men den første blev taget ved kejsersnit og med nr 2 blev jeg sat i gagn.
Nu 10 år senere venter jeg mig igen. Jeg har som jeg har læst i et andet indlæg følelsen af mens smerter, rigtig mange plukveer og stikken i underlivet som om hun er ved at kravle ud selv

men samtidig med alt det her så okser hun også rundt i maven så jeg er helt i tvivl om om maveskindet  kan holde........

Kan det være fødslen der nærmer sig eller burde hun være meres stille hvis det var tilfældet.

Hvad er jeres erfaringer, har jeres babyer ligget stille under de første begyndenden veer?

Tina 38+3

ork nej.. min datter hun boksede rundt under hele fødslen.. selv da hovedet var ude, bevægede hun sig stadig... lidt surrealistisk. Tror det er meget forskelligt fra baby til baby, hvordan de reagerer..

Anmeld

29. juli 2009

Misjelle

Tina 3 skriver:

Hej allesammen.

Tina 38+3

Her var min søn aktiv helt frem til pressefasen ... Min JM fortalte inden fødslen at det med at babyerne bliver mindre aktive omkring fødslen er en skrøne, men at den gravide sikkert ikke føler baby så meget pga. fokus er på smerterne .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.