sexolog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
7 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. december 2013

Anonym trådstarter

jeg har gået og overvejet... hvordan bliver man sexolog?? 

kan intet finde om det på uddannelses guiden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

Mettefpigen

Hvad jeg har læst mig til, så er det vidst selvbetalte kurser..

Anmeld

1. december 2013

modesty

Hvis du gerne vil være en god sexolog  så skal du først uddannes til psykolog og derefter efteruddannes til klinisk sexolog.

Hvis du gerne vil trække din uddannelse i en automat (nu er jeg lidt ond, men altså), så er der en række private muligheder, f.eks via Joan Ørting. 

Sexolog er desværre ikke en beskyttet titel, så Gud og hvermand kan kalde sig det.

Anmeld

1. december 2013

MortilElias2010

modesty skriver:

Hvis du gerne vil være en god sexolog  så skal du først uddannes til psykolog og derefter efteruddannes til klinisk sexolog.

Hvis du gerne vil trække din uddannelse i en automat (nu er jeg lidt ond, men altså), så er der en række private muligheder, f.eks via Joan Ørting. 

Sexolog er desværre ikke en beskyttet titel, så Gud og hvermand kan kalde sig det.

Åh ja jøsses, som går ind for sex med dyr så længe de ikke lider overlast  Det kan kun være en automat-uddannelse. 

Anmeld

2. december 2013

BabyMus

Anonym skriver:

Jeg kender en der læser til det, hun går hos Joan Ørting.

Anmeld

2. december 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

tak... men hvorfor er det så ik til at finde noget om det?

Anmeld

2. december 2013

modesty

3. december 2013

Mick

God aften

Jeg har ikke noget holdning til Joans skole, og om det er et godt eller mindre godt produkt der kommer ud i den anden ende. Der findes den her skole:  http://www.sexologiskolen.dk/Sted/Velkommen.html Jeg har snakkede med hende en gang eller to og hun virker utrolig sød og dygtig, det lidt det samme som JØs skole, man skal også selv betale for den. du kan evt prøve at skrive til hende her:  http://websexolog.dk jeg kan ikke huske hvor hun er uddannet, men hun giver den virkelig gas :-) en anden mulighed, er at du kigger lidt på hvad der findes i udlandet. 

Ideen med at tage en alm psykolog uddannelse først, lyder heller ikke som en dum ide, der er da endnu flere muligheder på den måde :-) 

Men god jagt og håber du bliver klogere :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.