(februar) Så er 5 mdr undersøgelsen overstået.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. juli 2009

Moar'en

Så har vi været til 5 mdr undersøgelse. Viktor er 67 cm lang og vejer 7100 gram, han var baby tyk som han skulle være. Lægen sagde han holdte hans hoved flot, hans hørelse og syn var som det skulle være og der var ikke noget at sætte en finger på .
Han blev også vaccineret og græd slet ikke, skal dog lige siges han kun fik Di-Te-Ki-Pol-Hip 2 vaccinen og ikke den mod Pneumokokker, det er den sidst der både giver smerter ved stikket og feber om aftenen. Så vi regner med at have en rask lille dreng i aften. Dejligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Diana...

Ihh det var da dejligt.

Må jeg spørge hvorfor han ikke fik den anden?

Knus Diana som lige synes der mangler et 5 måneders billed 

Anmeld

27. juli 2009

Moar'en

Ihh det var da dejligt.

Må jeg spørge hvorfor han ikke fik den anden?

Knus Diana som lige synes der mangler et 5 måneders billed 

Jamen så må jeg hellere smide et lille billede ind .
Det er fordi han allerede har fået den 2 gange, han fik den bare første gang da han var 5 uger, da han ikke har nogen milt, så skulle han beskyttes tidligere.
Nu kan vi rigtig se det er den der gør det, han har slet ikke været syg ellers noget idag .

Billede er taget dagen efter han blev 5 mdr.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juli 2009

Diana...

Lindskjold skriver:

Jamen så må jeg hellere smide et lille billede ind .
Det er fordi han allerede har fået den 2 gange, han fik den bare første gang da han var 5 uger, da han ikke har nogen milt, så skulle han beskyttes tidligere.
Nu kan vi rigtig se det er den der gør det, han har slet ikke været syg ellers noget idag .

Billede er taget dagen efter han blev 5 mdr.

Nåå ja det har du da faktisk fortalt før. og hvor dejligt du slipper for at han er syg. 

Og så dejligt billed de bliver SÅ store.

Anmeld

27. juli 2009

Moar'en

Diana... skriver:

Nåå ja det har du da faktisk fortalt før. og hvor dejligt du slipper for at han er syg. 

Og så dejligt billed de bliver SÅ store.

Mange tak. ja det er vildt, om 4 uger ca er de et ½ år, ½år det er mærkeligt at skulle sige. 

Anmeld

28. juli 2009

Diana...

Lindskjold skriver:

Mange tak. ja det er vildt, om 4 uger ca er de et ½ år, ½år det er mærkeligt at skulle sige. 

Ja det er nemlig mega mærkeligt at vi skal til at bruge ordet år snart puha 

Søde hvornår er det i skal indlægges igen? det da lige ved at være op over er det ikke? giver du os lige besked inden så vi kan  heppe og sende en masse tanker til jer?

Anmeld

28. juli 2009

Moar'en

Jov det er lige om lidt, 3 uger. Vi bliver indlagt d. 17 august og det er d. 18 August vi har brug for masser af gode tanker.
Jeg skal nok lige skrive i weekenden inden vi tager afsted.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.