Plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. december 2013

Natascha

Hej i skønne piger

Ja som overskriften siger så døjer jeg med mange plukveer og er kun i 16. uge.

Er der andre der har oplevet det samme og hvad gjorde i...?

Knus og kram fra Natascha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

L&V

Anden gang havde jeg voldsomme og smertefulde plukveer og fik bare at vide jeg sku hvile mig så meget jeg ku og ellers leve med det da der var nogle anden gangs der havde det sån

Anmeld

1. december 2013

modesty

Natascha skriver:

Hej i skønne piger

Ja som overskriften siger så døjer jeg med mange plukveer og er kun i 16. uge.

Er der andre der har oplevet det samme og hvad gjorde i...?

Knus og kram fra Natascha

Ja, jeg havde også rigtig mange plukveer, som i over 100 om dagen, fra jeg var i uge 18.

Jeg var meget nervøs og betalte mig fra et par tryghedsscanninger (med til historien hører også at vi havde været i barnløshedsbehandling og derfor fyldte frygten for at noget skulle gå galt måske også lidt ekstra). Jeg tilbragte mange eftermiddage liggende på sofaen. Men i mit tilfælde betød plukveerne intet. Jeg fødte 40+4.

For nogle betyder mange plukveer dog en forkortelse af livmoderhalsen, der kan føre til for tidlig fødsel. Du vil sandsynligvis blive rådet til at tage den med ro af din jordmoder. 

TIP: Du skal til MD scanning om en måned. Bed om at få målt din livmoderhals, det gider hun godt hvis hun er sød. 

Anmeld

1. december 2013

LinLin

Anden gang fik jeg dem allerede i uge 14... Men jeg fødte altså først 40+0
Jeg satte mig ned eller lign. Når jeg fik dem....

Anmeld

1. december 2013

ette1987

Jeg er gravid for anden gang, og allerede inden uge 10 havde jeg haft den første plukve! Kan mærke de er markant flere og kraftigere anden gang. Det skulle ifølge JM være meget normalt anden gang. Så længe det ikke går over i noget ve - agtigt

Anmeld

1. december 2013

SjeBets

jeg har døjet med mine siden uge 15, der er mange og nogle dage kunne de gøre mig helt muskeltræt. Men min jordmor sagde at så længe maven slappede af når jeg lagde mig og slappede af så skulle jeg ikke bekymre mig, jeg er nu 40+5 og venter bare på der sker noget

Anmeld

1. december 2013

Natascha

tak for jeres svar...

Jeg er ikke bekymret for og føde for tidligt, kun at de gør ondt hver dag og det går ud over min datter og mand...

Anmeld

1. december 2013

Kamulla

jet led af hyppige og konstante plukveer fra uge 16, og men også konstant af urinvejsinfektion, jeg vil få det tjekket hvis jeg var dig

Anmeld

1. december 2013

Maja88

Natascha skriver:

tak for jeres svar...

Jeg er ikke bekymret for og føde for tidligt, kun at de gør ondt hver dag og det går ud over min datter og mand...

Har du fået tjekket for blærebetændelse???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.