Vil lige fortælle om vores skønne 1 december

Jeg stod op kl 6 og startede dagen med oprydning og lidt rengøring. Kl 7 puttede jeg mig ind til manden og Elias.
Så ville Elias op og ha morgenmad, han gik små grædende op i stuen. Pludselig blev der stille, så gik jeg ind til ham. " Se mor, nissen har spist det hele og har gaver med"
Nissen fik et knus og et kys og kom så op i sokken igen. Og vi gik ind til far og åbnede gaven. En fin bog hvor man kan sætte klistre mærker:-)
Vi hyggede rigtig, og åbne låger i julekalenderene

Far tog sig en løbe tur (ros til min skat som nu er på 5km under en halv time. Han har løbet i 2.5mdr)
Elias og jeg hyggede og fandt nissehuer:-D
Da far kom tilbage spurgte jeg om vi ikke skulle ringe til min papmor og høre om vi stadig kunne nå med til juletræsfest.
Det kunne vi godt. Så på en halv time nåede vi alle i bad og Elias fik morgenmad og så kørte vi mod Århus.
Elias lave juledekoration sammen med far

Der var trylleshow og Elias grinede og grinede

Så fik vi flæskesteg og alt der høre til

Da vi havde spist skulle vi kalde på julemanden. Elias skyndte sig hen og hilste på ham og han skulle se hans finger (selv om der ikke noget at se mere)
Mens vi danse om juletræet, kighede han efter julemanden og sagde " se mor, han har bukser, hat. Han var helt vild med ham:-) Og så fik han en KÆMPE slik pose

Og julemanden fik en stor knus da han skulle gå..
Nu har vi lige set julekalender og skal til spise reje og laksemadder:-D
Sådan en skøn dag vi har haft

Elsker min lille familie