En skøn 1 december ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
7 svar
13 synes godt om
1. december 2013

MyLove E

Vil lige fortælle om vores skønne 1 december

Jeg stod op kl 6 og startede dagen med oprydning og lidt rengøring. Kl 7 puttede jeg mig ind til manden og Elias.
Så ville Elias op og ha morgenmad, han gik små grædende op i stuen. Pludselig blev der stille, så gik jeg ind til ham. " Se mor, nissen har spist det hele og har gaver med"

Nissen fik et knus og et kys og kom så op i sokken igen. Og vi gik ind til far og åbnede gaven. En fin bog hvor man kan sætte klistre mærker:-)
Vi hyggede rigtig, og åbne låger i julekalenderene

Far tog sig en løbe tur (ros til min skat som nu er på 5km under en halv time. Han har løbet i 2.5mdr)
Elias og jeg hyggede og fandt nissehuer:-D

Da far kom tilbage spurgte jeg om vi ikke skulle ringe til min papmor og høre om vi stadig kunne nå med til juletræsfest.
Det kunne vi godt. Så på en halv time nåede vi alle i bad og Elias fik morgenmad og så kørte vi mod Århus.
Elias lave juledekoration sammen med far
Der var trylleshow og Elias grinede og grinede

Så fik vi flæskesteg og alt der høre til
Da vi havde spist skulle vi kalde på julemanden. Elias skyndte sig hen og hilste på ham og han skulle se hans finger (selv om der ikke noget at se mere)

Mens vi danse om juletræet, kighede han efter julemanden og sagde " se mor, han har bukser, hat. Han var helt vild med ham:-) Og så fik han en KÆMPE slik pose Og julemanden fik en stor knus da han skulle gå..

Nu har vi lige set julekalender og skal til spise reje og laksemadder:-D

Sådan en skøn dag vi har haft Elsker min lille familie
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

Carina:-)

Jeg bliver så glad ,når jeg nu kan læse at du igen har det godt .

Du er jævnligt i mine tanker, -

Det er "rart" at se (hvis man kan skrive det sådan) at selv om man kan virke så skrøbelig ,er der alligevel en fantastisk vilje og kampgejst gemt i de fleste mennesker.

Tak fordi du deler ,både godt og skidt .

Skønne billeder ,og smuk lille dreng du har 

Anmeld

1. december 2013

MyLove E

Carina:-) skriver:

Jeg bliver så glad ,når jeg nu kan læse at du igen har det godt .

Du er jævnligt i mine tanker, -

Det er "rart" at se (hvis man kan skrive det sådan) at selv om man kan virke så skrøbelig ,er der alligevel en fantastisk vilje og kampgejst gemt i de fleste mennesker.

Tak fordi du deler ,både godt og skidt .

Skønne billeder ,og smuk lille dreng du har 

Sødt af dig at tænke på mig

Jeg har det også bedre. Der er stadig ned ture. Men jeg er bedre til at styre dem og komme hurtigt op igen

Tak ja han er ret lækker min lille skat

Anmeld

1. december 2013

B&J

hvor har i bare haft en super fantastisk 1december ej hvor dejligt der er ikke noget beder ind at rå hygge på alle kanter

Anmeld

1. december 2013

MyLove E

B&J skriver:

hvor har i bare haft en super fantastisk 1december ej hvor dejligt der er ikke noget beder ind at rå hygge på alle kanter

Ja det har bare været en skøn weekend

Jeg er også bare vildt træt nu
Har lige hjulpet nissen med at pakke lidt gaver ind.

Så nu hopper jeg i seng:-)

Anmeld

1. december 2013

B&J

MyLove E skriver:

Ja det har bare været en skøn weekend

Jeg er også bare vildt træt nu
Har lige hjulpet nissen med at pakke lidt gaver ind.

Så nu hopper jeg i seng:-)

det lyder som en god ide det er også hårdt at være på en held dag sov godt

Anmeld

1. december 2013

mor88

MyLove E skriver:

Vil lige fortælle om vores skønne 1 december

Jeg stod op kl 6 og startede dagen med oprydning og lidt rengøring. Kl 7 puttede jeg mig ind til manden og Elias.
Så ville Elias op og ha morgenmad, han gik små grædende op i stuen. Pludselig blev der stille, så gik jeg ind til ham. " Se mor, nissen har spist det hele og har gaver med"

Nissen fik et knus og et kys og kom så op i sokken igen. Og vi gik ind til far og åbnede gaven. En fin bog hvor man kan sætte klistre mærker:-)
Vi hyggede rigtig, og åbne låger i julekalenderene

Far tog sig en løbe tur (ros til min skat som nu er på 5km under en halv time. Han har løbet i 2.5mdr)
Elias og jeg hyggede og fandt nissehuer:-D

Da far kom tilbage spurgte jeg om vi ikke skulle ringe til min papmor og høre om vi stadig kunne nå med til juletræsfest.
Det kunne vi godt. Så på en halv time nåede vi alle i bad og Elias fik morgenmad og så kørte vi mod Århus.
Elias lave juledekoration sammen med far
Der var trylleshow og Elias grinede og grinede

Så fik vi flæskesteg og alt der høre til
Da vi havde spist skulle vi kalde på julemanden. Elias skyndte sig hen og hilste på ham og han skulle se hans finger (selv om der ikke noget at se mere)

Mens vi danse om juletræet, kighede han efter julemanden og sagde " se mor, han har bukser, hat. Han var helt vild med ham:-) Og så fik han en KÆMPE slik pose Og julemanden fik en stor knus da han skulle gå..

Nu har vi lige set julekalender og skal til spise reje og laksemadder:-D

Sådan en skøn dag vi har haft Elsker min lille familie

Eej.. Det er den sødeste lille charmetrold du har der helt vildt sød din søn og dejlig med lidt familiehygge

Anmeld

1. december 2013

MyLove E

mor88 skriver:

Eej.. Det er den sødeste lille charmetrold du har der helt vildt sød din søn og dejlig med lidt familiehygge

Mange tak:-)
Er også meget stolt af ham?
Det er faktisk været familie hygge hele weekenden.
Mor og far til koncert fredag, stille rolig julefrokost med mødregruppe lørdag og ja så i dag:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.