12+5 x 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.328 visninger
7 svar
14 synes godt om
1. december 2013

et-ønske

Endelig fik jeg mig taget sammen til at få startet på mavebillederne med troldeungerne
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

BigHope13

et-ønske skriver:

Endelig fik jeg mig taget sammen til at få startet på mavebillederne med troldeungerne

Nøj hvor har du en flot gravid mave allerede. Glæder mig til at se mange flere billeder

Anmeld

1. december 2013

et-ønske

BigHope13 skriver:

Nøj hvor har du en flot gravid mave allerede. Glæder mig til at se mange flere billeder

Tak søde synes det er vildt den er så stor allerede - var over halvvejs før den var så stor med min datter

Hvordan går det med skønne Thor?

Anmeld

1. december 2013

BigHope13

et-ønske skriver:

Tak søde synes det er vildt den er så stor allerede - var over halvvejs før den var så stor med min datter

Hvordan går det med skønne Thor?

Den er også pænt stor, men der ligger jo også hele to styks skønne unger og udvider palæet derinde vil i vide hvad der gemmer sig derinde når du kommer så langt

det går rigtig godt med vores dejlige Thor han stortrives ihvertfald. Bøvler lidt med amningen endnu så nu er jeg begyndt at malke ud og så får han det på flaske. og allerede nu efter 2 døgn synes jeg at jeg har meget mere lyst og overskud til hverdagen.

Anmeld

1. december 2013

et-ønske

BigHope13 skriver:

Den er også pænt stor, men der ligger jo også hele to styks skønne unger og udvider palæet derinde vil i vide hvad der gemmer sig derinde når du kommer så langt

det går rigtig godt med vores dejlige Thor han stortrives ihvertfald. Bøvler lidt med amningen endnu så nu er jeg begyndt at malke ud og så får han det på flaske. og allerede nu efter 2 døgn synes jeg at jeg har meget mere lyst og overskud til hverdagen.

Ja det er selvfølgelig rigtigt at de tager mere plads, men alle omkring mig har SÅ travlt med hvor stor jeg er som om det ikke burde være anderledes fordi der er to?!
Jo for søren vi vil meget gerne vide det, er helt elektrisk for at komme igang med forberedelserne

Dejligt at høre at det går bedre og at du føler der sker fremskridt - det er også noget af en omgang du har været igennem !!

Anmeld

1. december 2013

esioul

et-ønske skriver:

Smukke dig

Anmeld

1. december 2013

et-ønske

esioul skriver:

Smukke dig

Tak søde dig

Anmeld

2. december 2013

BigHope13

et-ønske skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtigt at de tager mere plads, men alle omkring mig har SÅ travlt med hvor stor jeg er som om det ikke burde være anderledes fordi der er to?!
Jo for søren vi vil meget gerne vide det, er helt elektrisk for at komme igang med forberedelserne

Dejligt at høre at det går bedre og at du føler der sker fremskridt - det er også noget af en omgang du har været igennem !!

Ej luk du bare af for de kommentarer, folk ved ikke hvad de snakker om Haha. Du er ihvertfald rigtig flot tvillinge gravid
men ja det er bare så hårdt når folk dolker en ned med hvor kæmpe gravid man er, og det tænker jeg rammer lige hårdt uanset om der er en eller to derinde

Kan godt forstå i ikke kan vente tiden an, jeg glæder mig sådan til at høre hvad du gemmer på inde i den fine mave hvor bliver det altså bare spændende.

jeg gætter på en af hver

Ja det er rigtig skønt. nu føler jeg at jeg er en mor en mor med "overskud" Hehe altså du ved så meget overskud man nu kan have med en knægt på 3 uger
men vender mig ikke lige til at tiden bare suser forbi uden jeg ved hvad ugedag vi har fødte igår og alligevel er det i morgen 3 uger siden han kom til verden. Jøsses altså.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.