Syg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
8 svar
2 synes godt om
1. december 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg er kommet i en lidt dum situation.
Det er meget på tide at min mens kommer - er på dag 37 (det er sket før), men da vores prævention svigtede på ÆL dag, så er der jo en mulighed for graviditet.
I går blev jeg så syg - er meget forkølet og føler mig bare sløj. Har hørt at man nemmere kan blive syg når man er gravid?
Brug for at høre jeres erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

Papillon

Om man lettere bliver syg som gravid, ved jeg ikke. Men lige nu er jeg gravid og syg. Tror dog mere på, at det er et tilfælde og har med årstiden og alle de vira, der er i omløb, at gøre

Anmeld

1. december 2013

Anonym trådstarter

Papillon skriver:

Om man lettere bliver syg som gravid, ved jeg ikke. Men lige nu er jeg gravid og syg. Tror dog mere på, at det er et tilfælde og har med årstiden og alle de vira, der er i omløb, at gøre

Ja okay jeg har bare hørt at immunforsvaret er mere svækket

Anmeld

1. december 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg er kommet i en lidt dum situation.
Det er meget på tide at min mens kommer - er på dag 37 (det er sket før), men da vores prævention svigtede på ÆL dag, så er der jo en mulighed for graviditet.
I går blev jeg så syg - er meget forkølet og føler mig bare sløj. Har hørt at man nemmere kan blive syg når man er gravid?
Brug for at høre jeres erfaringer

Så er det ikke nu jeg skal skrive at jeg var megaforkølet de 2 gange jeg testede positiv - både med min datter og søn 

Anmeld

1. december 2013

Elgaard73

Jeg mener at have hørt, at hvis man er syg på ÆL tidspunktet, så er har det befrugtede æg nemmere ved at sætte sig fast. Det andet har jeg ikke hørt, men det betyder jo ikke, at det ikke sandt 

Har du ikke testet?

Anmeld

2. december 2013

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Så er det ikke nu jeg skal skrive at jeg var megaforkølet de 2 gange jeg testede positiv - både med min datter og søn 

Haha det er helt ok håber måske lidt på en jule spire alligevel det kunne da være en dejlig overraskelse til kæresten

Anmeld

2. december 2013

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Jeg mener at have hørt, at hvis man er syg på ÆL tidspunktet, så er har det befrugtede æg nemmere ved at sætte sig fast. Det andet har jeg ikke hørt, men det betyder jo ikke, at det ikke sandt 

Har du ikke testet?

Nej har ikke testet endnu. Min ægløsning lå rimelig sent - for 11 dage siden. Så det er lige tideligt nok at teste. Har også haft lidt mens smerter, men de er hurtigt gået over hver gang

Anmeld

2. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Da jeg blev/var gravid med alberte var jeg konstant forkølet og havde influensa symptomer de første 7 uger.... Vh stine

Anmeld

2. december 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Da jeg blev/var gravid med alberte var jeg konstant forkølet og havde influensa symptomer de første 7 uger.... Vh stine

Tak for svaret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.