kan det lade sig gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. december 2013

Anonym trådstarter

min kæreste snakker om at studere videre, men vi kan ikke rigtig finde ud af om vi kan få det til at løbe rundt, så hvor megt ville vi kunne få på su begge to og er forsørger?? og ville det kunne lade sig gøre når vi har en husleje på 7500,?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

min kæreste snakker om at studere videre, men vi kan ikke rigtig finde ud af om vi kan få det til at løbe rundt, så hvor megt ville vi kunne få på su begge to og er forsørger?? og ville det kunne lade sig gøre når vi har en husleje på 7500,?

Svært at svare på, når man hverken kender jeres budget eller ønskede rådighedsbeløb eller præcist hvad I får ind i gennemsnit på jeres konto

Anmeld

1. december 2013

Karina84

I kan jo faa forsørgertillægget hvis i begge er under uddannelse, plus i kan faa laan og forhøjet laan. Satserne kan du se paa SU's hjemmeside.

Om i kan leve for det, afhænger jo af hvad i ellers har af faste udgifter, men jeg synes at en husleje paa 7500 lyder af meget. Det havde vi ikke kunnet klare da vi begge var paa SU og havde barn. Men ja, som sagt afhænger det af hvad i ellers har af udgifter og om i vil tage SU laan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.