Så nåede jeg terminsdatoen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
4 svar
7 synes godt om
1. december 2013

mrhl

Ja! I dag har jeg termin. Det er godt nok vildt at der allerede er gået 9 måneder og at min lille pige er helt klar til at komme til verden! Dog synes jeg ikke noget tyder på at det lige bliver i dag hun melder sin ankomst... Faktisk har jeg en fornemmelse af at der går et stykke tid inden hun har lyst til at holde fødselsdag! Så jeg forsøger at væbne mig med tålmodighed..... Vr-støv modtages med glæde! Og nåh ja, glædelig jul :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

Rikke2404

mrhl skriver:

Ja! I dag har jeg termin. Det er godt nok vildt at der allerede er gået 9 måneder og at min lille pige er helt klar til at komme til verden! Dog synes jeg ikke noget tyder på at det lige bliver i dag hun melder sin ankomst... Faktisk har jeg en fornemmelse af at der går et stykke tid inden hun har lyst til at holde fødselsdag! Så jeg forsøger at væbne mig med tålmodighed..... Vr-støv modtages med glæde! Og nåh ja, glædelig jul :-D

Sender en masse ve-støv i din retning!

Anmeld

1. december 2013

Dianabk

mrhl skriver:

Sender en helt bunke ve-støv afsted

Anmeld

1. december 2013

Frk. Himmelblå

mrhl skriver:

Vestøv afsted til dig!! Har selv termin i overmorgen, så det er godt nok ved at være spændende .

................. (ve-støv, hehe)

Anmeld

1. december 2013

mrhl

Frk. Himmelblå skriver:

Vestøv afsted til dig!! Har selv termin i overmorgen, så det er godt nok ved at være spændende .

................. (ve-støv, hehe)

Det er vildt spændende

Så får du en masse ve-støv herfrs også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.