hvordan gør i med pakkegaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.427 visninger
14 svar
11 synes godt om
1. december 2013

MilleRasmussen

det er jo d.1 December i dag

min datter får pakkekalender hver dag, 24 gaver af hendes mormor og morfar, men skal man hænge dem på en snor eller hvordan gør i, må jeg evt. se billed for inspiration?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

SanJose

Her er pakkerne "bare" lagt i en kurv og sat oven på brændekassen.

Jeg tror at den dag jeg har børn, der får pakkekalender, bliver de alle sammen hængt op på nogle troldegrene. Så et billede af det på Instagram for et par dage siden og det ser super godt ud.
Da jeg selv var barn bandt nissen/min mor altid en pakke op på min julekalender hver nat (min kusine lavede en plade med julemotiv på til mig). Kan lige se om jeg kan finde den et sted. I så fald skal der nok komme billede op

Anmeld

1. december 2013

Sitrani

MilleRasmussen skriver:

min datter får pakkekalender hver dag, 24 gaver af hendes mormor og morfar, men skal man hænge dem på en snor eller hvordan gør i, må jeg evt. se billed for inspiration?

Vi har valgt kun at give vores datter adventsgaver i år.. Det fik hun også sidste år. Hun er kun 2,5 år, og er egentlig ligeglad med om hun får pakkekalender. Hun ved jo ikke bedre endnu. Så vi har valgt at gøre det sådan igen i år. Næste år er hun jo et år ældre, og mere bevidst, så der har jeg tænkte mig at lave pakkekalender til hende. Og måske også bare ligge dem i en kurv, eller hænge dem op i en tørresnor el. lign.

Anmeld

1. december 2013

MilleRasmussen

Tak piger ..

Anmeld

1. december 2013

Pikku Myy

MilleRasmussen skriver:

Hjemme hos os kommer kravlenisserne med gaverne. Hver morgen skal han finde en ny kravlenisse, som har en gave med.

Anmeld

1. december 2013

Happiness

Lukas får en i sin julenisse, som hænger på døren. Jeg havde den som barn, og nu er det så blevet hans. Den har en lomme på maven, hvor pakken kan ligge i. 

Så lægger jeg en ny i hver dag, som han så åbner efter vuggestue.

Anmeld

1. december 2013

Ciss

Hos os har ungerne pyntet hver sin lille skål med guldstjerner og juleklistermærker, og så står de på en fast plads på køkkenet. Hver morgen har husnissen så lagt en lille gave i.

Hos mine forældrer lægger husnissen gaverne i en gammel træsko udenfor døren til værelset.

Anmeld

1. december 2013

Monski

MilleRasmussen skriver:

Vi lavede risengrød til Nissen i går, som vi så stiller ud i mormor og morfars drivhus i dag inden vi spiser aftensmad, efter aftensmad går vi ud og kigger igen og så står der en pose (sådan en rigtig gammel julemandssæk) med 24 gaver, som tak
Det er blevet lidt af en tradition herhjemme.

Anmeld

1. december 2013

LinLin

Pikku Myy skriver:

Hjemme hos os kommer kravlenisserne med gaverne. Hver morgen skal han finde en ny kravlenisse, som har en gave med.

Så der sidder en kravlenisse et sted i huset med/på en gave? det var da en sjov ide!

Anmeld

1. december 2013

Pikku Myy

LinLin skriver:

Så der sidder en kravlenisse et sted i huset med/på en gave? det var da en sjov ide!

Lige præcis Og kravlenissen bliver selvfølgelig siddende. Så i løbet af december begynder der at sidde kravlenisser i hele lejligheden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.