Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er min julenisse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Et lille billede af Lilli som vi tog da vi skulle have taget et billede til julekort, og et lille billede af Lilli og mig 1. december
Så mange dejlige julenisser! Nu vil jeg nødt til at prøve og tage nogle af mine egne.
Frk P. skriver: Her er min julepige <3
Her er min julepige <3
StineW79 skriver: Her er det bare hjemme billeder i år. Der er en rigtig nissesti, der hvor vi ska ud og købe juletræ, med nisse huse, de 7 små dværges mine osv. Så det bliver noget med unger i flyverdragter og nissehuer! Vh stine
Her er det bare hjemme billeder i år. Der er en rigtig nissesti, der hvor vi ska ud og købe juletræ, med nisse huse, de 7 små dværges mine osv. Så det bliver noget med unger i flyverdragter og nissehuer! Vh stine
Ej, det lyder smadder hyggeligt. Hvor er det henne af i landet?
BigHope13 skriver: Nej for søren hvor er han da bare kær, den sødeste nisse ever jeg kan ligge et styk billede op på torsdag når jeg modtager dem fra fotografen
Nej for søren hvor er han da bare kær, den sødeste nisse ever jeg kan ligge et styk billede op på torsdag når jeg modtager dem fra fotografen
Ej, tusind tak, hvor er det sødt sagt!
Ih, vil glæde mig til at se nissebilleder af lille Thor!
MyLove E skriver: En skøn Nisse du har dig:-)Vi skulle ha haft taget billeder i dag. Men fotografen udsætte det til næste uge. Det en "prof" amatør fotograf som skal tage dem. Hun har arbejde med min mand. Og hun tog også mave billeder og mrd billeder af Elias:-D
En skøn Nisse du har dig:-)Vi skulle ha haft taget billeder i dag. Men fotografen udsætte det til næste uge. Det en "prof" amatør fotograf som skal tage dem. Hun har arbejde med min mand. Og hun tog også mave billeder og mrd billeder af Elias:-D
Tusind tak!
Ej, det bliver da vildt spændende! Skal I så have julekort eller? Dem kan man vel nærmest ikke nå at få sendt ud..
Maja88 skriver: Her er mine 2 nisser
Her er mine 2 nisser
Hvor er de søde!
minbaby skriver: Her er min jule trold
Her er min jule trold
Sikke en yndig (men lidt træt?) lille trolde-pige!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128