1 dec.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2013

B&J

Havanagila skriver:

Mange tak i lige måde.
Her har Isabella også fået hele to gaver fra morgenstunden. En fra os og en fra farmor og farfar
Vi pyntede op igår man begynder så småt at komme i julestemning

ej hvor er det bare fantastisk her var det også en af gaver fra farmor og farfar i en æske fra ramasjang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

M (:

B&J skriver:

GLÆDELIG 1 DECEMBER TIL JER ALLE

HÅBER I ALLE FÅR EN LIGE SÅ DEJLIG DAG SOM OS HER HJEMME, DER VAR PAKKE GAVE FRA MORGENSTUNDEN OG SENERE SKAL VI PYNTE OP TIL FAR KOMMER HJEM

Glædelig første december og første søndag i advent.

Herhjemme er det kun moren, der har fået en adventsgave 

Julepynten er endnu ikke fundet frem, men både kalenderlys og adventkrans er tændt, så lidt julemorgenhygge er der trods alt i det lille hjem. 

Anmeld

1. december 2013

MyLove E

B&J skriver:

sikke en fjollet nisse i har jer der hjemme  

og ej hvor lyder det bare hyggeligt

Elias har selv bestemt at den skulle spise under bordet. Så det kom den til:-)

Anmeld

1. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Og glædelig 1 dec til dig også!! 

Her har Nissen også været med pakker til ungernes sokker.

Sener ska vi ud og hente juletræ på østerskovgård i Snejbjerg. Dog kommer det først ind når vi kommer tætter på juleaften, som vi ska holde hjemme i år.

Så ska mig og en veninde ud med en julekurv, inden jeg ska på arbejde indtil kl 22 i aften.

Kærsten og ungerne ska op og se juetræet blive tændt, sammen med farfar, ims og Bella hunden! X

Anmeld

1. december 2013

MortilElias2010

B&J skriver:

HÅBER I ALLE FÅR EN LIGE SÅ DEJLIG DAG SOM OS HER HJEMME, DER VAR PAKKE GAVE FRA MORGENSTUNDEN OG SENERE SKAL VI PYNTE OP TIL FAR KOMMER HJEM

Glædelig 1. December til jer også  

Her var også pakkekalender og som Elias udtrykte det da han pakkede et skumsværd ud "Lige som jeg altid har ønsket mig." Det sagde han også om den figenstang der lå i julesokken  

Her kommer morfar forbi senere, som vi ikke har set siden oktober, så følges vi alle fire ad til juletræsfest i den lokale sportshal hvor julemanden og hans nisser kommer forbi og vi skal gå rundt om juletræet  

Hyggelig dag i vente 

Anmeld

1. december 2013

LinLin

I lige måde 

Anmeld

1. december 2013

asff

B&J skriver:

I lige måde!

Her har jeg taget hul på min matas kalendergave (ej, faktisk er jeg kommet til at åbne dem alle sammen) UPS. Og så har bebse i maven fået en pebernød

Anmeld

1. december 2013

B&J

M (: skriver:

Glædelig første december og første søndag i advent.

Herhjemme er det kun moren, der har fået en adventsgave 

Julepynten er endnu ikke fundet frem, men både kalenderlys og adventkrans er tændt, så lidt julemorgenhygge er der trods alt i det lille hjem. 

ej hvor dejligt med en lille gave... og super hyggeligt med lys her hjemme har vi pyntet lidt op vi har desværre ikke så meget julepynt inu

Anmeld

1. december 2013

B&J

MyLove E skriver:

Elias har selv bestemt at den skulle spise under bordet. Så det kom den til:-)

det kan jeg godt forstå så er der Inger der forstyrre den

Anmeld

1. december 2013

B&J

StineW79 skriver:

Og glædelig 1 dec til dig også!! 

Her har Nissen også været med pakker til ungernes sokker.

Sener ska vi ud og hente juletræ på østerskovgård i Snejbjerg. Dog kommer det først ind når vi kommer tætter på juleaften, som vi ska holde hjemme i år.

Så ska mig og en veninde ud med en julekurv, inden jeg ska på arbejde indtil kl 22 i aften.

Kærsten og ungerne ska op og se juetræet blive tændt, sammen med farfar, ims og Bella hunden! X

ej hvor hyggeligt, kan et juletræ godt holde så længe uden for det har jeg nemlig tit tænkt på for de sidste par år har vi først købt et den 15ca...

og hvor bliver det dejligt i skal holde jul hjemme i år

og håber du får en dejlig dag på arbejde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.