Det gør ondt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
7 svar
3 synes godt om
1. december 2013

Drømmen <3

Hej piger..

har i også ondt i den ene side af maven når i tisser om morgengen? Hvis i altså ikke har værer oppe i løbet af natten og tømme? Det synes jeg at jeg har hver morgen  

På mandag 10+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

Drømmen <3

Drømmen <3 skriver:

Hej piger..

har i også ondt i den ene side af maven når i tisser om morgengen? Hvis i altså ikke har værer oppe i løbet af natten og tømme? Det synes jeg at jeg har hver morgen  

På mandag 10+0

Slet ingen der har prøvet det? 

Anmeld

1. december 2013

Mortilxx

Drømmen <3 skriver:

Hej piger..

På mandag 10+0

Jeg havde meget i starten af graviditeten, og har det stadig nogle gange ;-)

Anmeld

1. december 2013

Drømmen <3

Tak for svar

hvad er grunden til det? Man bliver jo lidt bange  

Anmeld

1. december 2013

et-ønske

Jeg er 12+5 idag og har også oplevet det - da jeg ellers har det okay, så forestiller jeg mig bare at det er fordi det hele giver sig, at der bliver mere plads derinde når blæren har tømt sig det er så aldrig sket for mig at jeg ikke har været oppe og tisse om natten

Anmeld

1. december 2013

mrhl

Drømmen <3 skriver:

Hej piger..

På mandag 10+0

Jeg havde også sådan nogle smerter i starten af graviditeten. Generelt havde jeg alle mulige mærkelige småsmerter og jag og muren, og blev altid nervøs og bange for der var noget i vejen. Men det er bare fordi kroppen justerer så der er plads til den lille baby :-)

Anmeld

1. december 2013

SabinaMortensen

Drømmen <3 skriver:

Tak for svar

hvad er grunden til det? Man bliver jo lidt bange  

Jeg har det hver morgen :-). Din blærer ligger op ad livmoderen - det var den forklaring jeg fik :-)

Anmeld

2. december 2013

Klartilbaby

Drømmen <3 skriver:

Hej piger..

På mandag 10+0

Ville evt. få testet for blærebetændelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.