Hvilken klapvogn skal vi vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
7 svar
1 synes godt om
30. november 2013

Enirt

Hej, der er sikkert lavet mange lign. tråde, men orkede ikke lige at kigge det hele igennem

Nå men vi har længe bare brugt vores barnevogn når vi skulle noget. Ind til byen, med tog osv.

Men nu er bette manden jo ved at være stor (11 mdr) så tænker det vist er på tide med en klapvogn

Jeg kunne godt tænke mig en der var nem at klappe sammen og som ikke fylder for meget. (skal kunne passe i en masda2) Som man kan ligge ryggen helt ned på

Kan ikke helt bestemme mig for om det er en klapvogn der skal erstatte barnevognen helt eller om det skal være et supplement til den.

Hvad gør i andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

K&S

Enirt skriver:

Hej, der er sikkert lavet mange lign. tråde, men orkede ikke lige at kigge det hele igennem

Nå men vi har længe bare brugt vores barnevogn når vi skulle noget. Ind til byen, med tog osv.

Men nu er bette manden jo ved at være stor (11 mdr) så tænker det vist er på tide med en klapvogn

Jeg kunne godt tænke mig en der var nem at klappe sammen og som ikke fylder for meget. (skal kunne passe i en masda2) Som man kan ligge ryggen helt ned på

Kan ikke helt bestemme mig for om det er en klapvogn der skal erstatte barnevognen helt eller om det skal være et supplement til den.

Hvad gør i andre?

Vi har en Chicco Lite Way og den super god

Anmeld

1. december 2013

Bshizzle

Vi har faktisk 3 stk 

Paraply klapvogn (kan ikke anbefale til lange ture).

Harald Nyborg m. Kop holder mm. (Smart og fylder ikke meget!).

ABC Design Lux/Kombi (kan ik helt huske model).. (helt klart den bedste model og bruger den meget).

Anmeld

1. december 2013

Enirt

K&S skriver:

Vi har en Chicco Lite Way og den super god

Den ser også god ud. Jeg har læst at det er en god ide at:

hvis barnet skal ligge behageligt indtil 3 års alderen, anbefaler de, at man kigger efter en klapvogn, der er omkring 95 cm lang og mindst 35 cm bred

Hvad er din erfaring og hvor længe har i brugt den i har

Anmeld

1. december 2013

Enirt

Bshizzle skriver:

Vi har faktisk 3 stk 

Paraply klapvogn (kan ikke anbefale til lange ture).

Harald Nyborg m. Kop holder mm. (Smart og fylder ikke meget!).

ABC Design Lux/Kombi (kan ik helt huske model).. (helt klart den bedste model og bruger den meget).

Jeg har også tænk på at vi skulle have lidt forskelligt at vælge i mellem.

f.eks. skal vi med bussen ud til mine forældre, men den går ikke hele vejen så vi skal hentes i nabobyen og så skal vi jo også have autosædet med. Men vores barnevogn kan kun være i mine forældres bil hvis sædet bliver lagt ned i den ene side og så kan vi ikke være der alle sammen.

Så kunne det jo være smart med en lille paraply klapvogn som vi lige kunne transportere ham i. For vi har en barnevogn stående hos mine forældre til hvis vi skal gå ture eller lign.

Anmeld

1. december 2013

K&S

Enirt skriver:

Den ser også god ud. Jeg har læst at det er en god ide at:

hvis barnet skal ligge behageligt indtil 3 års alderen, anbefaler de, at man kigger efter en klapvogn, der er omkring 95 cm lang og mindst 35 cm bred

Hvad er din erfaring og hvor længe har i brugt den i har

Vi købte vores lige før Anton blev 2 år, da vi skulle på ferie - Anton har sagtens kunne sove i den, når vi har været ude, men vi har haft en altanbarnevogn herhjemme

Anmeld

1. december 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Enirt skriver:

Hvad gør i andre?

Jeg har sidste år købt en Chicco Liteway men min søn er også 3,1 år idag. Vi har haft den med på flere ferier og den fylder ingenting.

Anmeld

1. december 2013

bvk

vi har også (en snart meget brugt) chicco liteway, vi har brugt den siden Ella var 7 måneder og nu hvor hun er 2,5 kan hun stadig fint sove i den. Den er super robust, ryglænet kan ligges helt ned, den er forholdsvis affjedret, den er super at shoppe med, der er en god afstand mellem for- og baghjul så den er nem at have med i bus og tog uden der er behov for hjælp og meget meget mere. (Den er dog ikke så god ved stranden og i snevejr).

Derudover har vi en "kæmpe" brio happy, en fantastisk vogn, men vi får den ikke brugt andet end ude i vores lille lokalsamfund, nu vi har den anden.

Spørgsmålet er dog, om chicco liteway har lidt for lange håndtag til bagagerummet i en Mazda 2..

Men jeg er nu også blevet ret vild med klapvognene fra Cybex, tror vi skal have sådan en næste gang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.