billedtråd: 1. december :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
7 svar
4 synes godt om
30. november 2013

Team Putte

Så er vi klar herhjemme! Eller næsten.. Grundet sygdom er fars julesok ikke kommet ned fra loftet i dag, det kommer den først i morgen.. Men ellers har både jeg og Ida (17 mdr) fået julesok med 24 gaver af farmor og far (Legonørd) har fået en Lego city adventskalender vi er ikke blevet for gamle til kinderjulekalender, så de er til de voksne herhjemme Ida får smarties julemanden har naturligvis været forbi og komme farmors gaver i julesokkerne og yderligere lagt adventsgave til Ida og far

hvor jeg dog bare ELSKER december!

hvordan har i gjort klar hjemme hos jer?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

Ploffer

Team Putte skriver:

Så er vi klar herhjemme! Eller næsten.. Grundet sygdom er fars julesok ikke kommet ned fra loftet i dag, det kommer den først i morgen.. Men ellers har både jeg og Ida (17 mdr) fået julesok med 24 gaver af farmor og far (Legonørd) har fået en Lego city adventskalender vi er ikke blevet for gamle til kinderjulekalender, så de er til de voksne herhjemme Ida får smarties julemanden har naturligvis været forbi og komme farmors gaver i julesokkerne og yderligere lagt adventsgave til Ida og far

Her har ungerne fået deres julesokker op at hænge og de har sat trip trap stolen som nissen kan bruge som stige

På "stigen" har de sat en tallerken med et lillebitte glas saftevand, 2 brunkager og 2 vanillekranse

Vores 2 drenge får lego julekalendre og lillesøster får en prinsessekalender men det er en overraskelse, så dem sætter jeg frem senere når jeg er sikker på de sover

Anmeld

30. november 2013

N1

Kalendergaver + adventsgaver til min søn (18 mdr) og julekalender til hans far

I sokken kommer der rosiner, klementiner eller slik/chokoalde.

Anmeld

30. november 2013

Chili

Team Putte skriver:

Min søn har fået pakkekalender af mormor og morfar, adventskalender af os og farmor og farfar
Vi andre har kun skrabe

Anmeld

30. november 2013

Team Putte

Ploffer skriver:

Her har ungerne fået deres julesokker op at hænge og de har sat trip trap stolen som nissen kan bruge som stige

På "stigen" har de sat en tallerken med et lillebitte glas saftevand, 2 brunkager og 2 vanillekranse

Vores 2 drenge får lego julekalendre og lillesøster får en prinsessekalender men det er en overraskelse, så dem sætter jeg frem senere når jeg er sikker på de sover

hvor fint med trappe og godter til nissen!

Anmeld

30. november 2013

Team Putte

N1 skriver:

Kalendergaver + adventsgaver til min søn (18 mdr) og julekalender til hans far

I sokken kommer der rosiner, klementiner eller slik/chokoalde.

Ih hvor fint! Jul all the way

Anmeld

30. november 2013

Team Putte

Chili skriver:

Min søn har fået pakkekalender af mormor og morfar, adventskalender af os og farmor og farfar
Vi andre har kun skrabe

hvor hyggeligt! Vi håber alle at rende med millionen

Anmeld

30. november 2013

Chili

Team Putte skriver:

hvor hyggeligt! Vi håber alle at rende med millionen

Ja! Det ville gøre januar lidt sjovere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.