Kvalme i graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Oplevede du kvalme i din graviditet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

946 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. november 2013

Anonym trådstarter

Tænker at jeg måske er gravid, har næsten alle symptomer, bare ikke lige kvalmen. Kan ikke teste endnu, så er lidt spændt på at høre hvordan i har oplevet det med kvalme i graviditeten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

SjeBets

Har ikke døjet med kvalme og er gravid for fjerde gang. Men derimod sure opstød hvergang og konstant

Anmeld

30. november 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Tænker at jeg måske er gravid, har næsten alle symptomer, bare ikke lige kvalmen. Kan ikke teste endnu, så er lidt spændt på at høre hvordan i har oplevet det med kvalme i graviditeten?

Da jeg ventede min søn havde jeg ekstrem kvalme fra ca. uge 9 til 14 - det var så slemt at der var 14 dage hvor jeg absolut intet kunne holde nede... Den sidste uges tid op til hans fødsel havde jeg igen kvalme...

Denne gang havde jeg kvalme fra ca. uge 10 til 16...

Anmeld

30. november 2013

M (:

Anonym skriver:

Jeg havde kvalme svarende til 3+0 og derefter først igen fra 12-18+. Havde kvalme og halsbrand fra 34+ og resten af graviditeten. 

Anmeld

30. november 2013

L&V

Første gang havde jeg en smugle i starten anden gang havde jeg fra uge 6-23 og igen fra 35-40

Anmeld

30. november 2013

Faith

Har ikke haft skyggen af kvalme i nogen af mine graviditeter. Derimod halsbrand var der rigeligt af

Anmeld

30. november 2013

Line8700

Altså jeg svarede ja til den første man kunne stemme på, men jeg har ikke ligeså voldsom kvalme nu, som jeg havde i starten, men den dukker stadig op engang imellem. Fx er jeg ekstremt tørstig om morgenen, men drikker jeg noget uanset hvad jeg drikker, så kommer det op igen. Og mariekiks hjælper ikke. Får kvalme bare ved tanken. 

PS: er 19+2 i dag

Anmeld

1. december 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Ja desværre lider jeg ekstrem af kvalme.. Det startet i uge 6 og er nu 9+2.. Puha det er hårdt

Anmeld

1. december 2013

Victoria2013

Jeg havde ikke kvalme overhovedet. Mine første tegn på graviditeten var træthed, en smule svimmelhed og ømme bryster (omkring uge 3-4). Kvalme fik jeg aldrig, heldigvis

Anmeld

1. december 2013

MyLove E

Anonym skriver:

En uge efter jeg skulle ha haft mens. Startede jeg med kvalme og op kast. Det forsætte i 3-4 mrd og så havde jeg lige halvanden mdr uden noget. Og så startede kvalme og hovedpine. Så jeg har stemt andet...

:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.