føler det presser helt vildt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.705 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. november 2013

Anonym trådstarter

Har en eller anden underlig følelse har virkelig ondt lige der hvor hullet starter og føler der ligger noget og presser vildt på er i uge 26+

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Har en eller anden underlig følelse har virkelig ondt lige der hvor hullet starter og føler der ligger noget og presser vildt på er i uge 26+

Der er også noget der presser på...en baby 

Her presser det også meget - baby (livmoderen) presser på blæren og det tynger meget nedad. Det kan også give smerter i lyske og skamben/symfyse da nerverne kan blive klemte.

Anmeld

30. november 2013

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Der er også noget der presser på...en baby 

Her presser det også meget - baby (livmoderen) presser på blæren og det tynger meget nedad. Det kan også give smerter i lyske og skamben/symfyse da nerverne kan blive klemte.

Føler bare det hele er ved at falde ud og husker ikke det var sådan første gang. Men det er nok meget nornalt så

Anmeld

30. november 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Føler bare det hele er ved at falde ud og husker ikke det var sådan første gang. Men det er nok meget nornalt så

Jeg har det i hvert fald på samme måde (er 30+3) 

Anmeld

30. november 2013

cwl

Jeg havde heller ikke noget med den første men med nr. 2 begyndte det også og presse godt på forneden. Når jeg stod op følte jeg at det var ved at falde ud og stod altid med krydsede ben da det var mere behageligt. Jeg mener også mit startede omkring uge 26. Jeg siger ikke det var årsagen eller at I også kommer til det. Men jeg fødte i uge 34.

Hvis jeg mærker til det i min næste graviditet, vil jeg snakke med min læge eller jordmoder.

Anmeld

30. november 2013

Anonym trådstarter

cwl skriver:

Jeg havde heller ikke noget med den første men med nr. 2 begyndte det også og presse godt på forneden. Når jeg stod op følte jeg at det var ved at falde ud og stod altid med krydsede ben da det var mere behageligt. Jeg mener også mit startede omkring uge 26. Jeg siger ikke det var årsagen eller at I også kommer til det. Men jeg fødte i uge 34.

Hvis jeg mærker til det i min næste graviditet, vil jeg snakke med min læge eller jordmoder.

Vil da lige nævne det for jordmoderen her næste gang så
Har faktisk fra start af sagt at jeg har på fornemmelsen at jeg føder for tidligt, ikke at jeg håberdet. Det er forhåbentlig bare en dum fornemmelse

Anmeld

30. november 2013

ette1987

Jeg oplever det også.. Er 26+1 med lillebror. Han står helt nede i bækkenet med hovedet, så det er ikke mærkeligt det tynger. JM sagde alt lød helt normalt, men bliver alligevel noget nervøs for tidlig fødsel osv, når det hele føles som om det falder ud!

Anmeld

30. november 2013

Anonym trådstarter

ette1987 skriver:

Jeg oplever det også.. Er 26+1 med lillebror. Han står helt nede i bækkenet med hovedet, så det er ikke mærkeligt det tynger. JM sagde alt lød helt normalt, men bliver alligevel noget nervøs for tidlig fødsel osv, når det hele føles som om det falder ud!

Ja, det er også min tanke. Sex er umuligt for mig, og kan heller ikke sætte mig på hug uden jeg føler hoved er på vej ud. Det er virkelig en ubehagelig følelse.

Anmeld

30. november 2013

cwl

Anonym skriver:

Vil da lige nævne det for jordmoderen her næste gang så
Har faktisk fra start af sagt at jeg har på fornemmelsen at jeg føder for tidligt, ikke at jeg håberdet. Det er forhåbentlig bare en dum fornemmelse

Ja jeg synes bestemt du lige skal nævne det..

Det er fuldstændigt som jeg havde det med min pige.. Husker det så tydeligt, selvom det efterhånden er 3 1/2 år siden..

Anmeld

30. november 2013

Maja88

Jeg ville få tjekket for blærebetændelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.