Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mvm22 skriver: Vi skal til nakkefoldsscanning d. 23. December ?? Ville høre hvor mange af Jer, der fik kønnet af vide ved denne lejlighed? Vil gøre et forsøg på, at få det af vide, men ellers venter vi bare i spænding til februar
Vi skal til nakkefoldsscanning d. 23. December ?? Ville høre hvor mange af Jer, der fik kønnet af vide ved denne lejlighed? Vil gøre et forsøg på, at få det af vide, men ellers venter vi bare i spænding til februar
Hvor langt er du ?
venter nemlig selv på et brev så jeg os kan blive scannet..
Har lige været afsted i tirsdags, hvor jeg spurgte til om hun kunne se noget, for hvis hun kunne måtte hun ikke sige noget :-) Men hun sagde at det ville de aldrig sige noget om til NF for det var alt for usikkert !
//Mette
Efter den store debat om, at folk valgte at abortere, et ellers sundt og raskt barn, blot fordi at det havde det "forkerte" køn, så mener jeg at de fleste steder efterhånden, nægter at udtale sig til NF.
Derudover er det lidt et lykketræf, hvis de kan se hvilket køn det er så tidligt. Piger og drenge ser praktisk talt ens ud på det tidspunkt.
Mvm22 skriver: Jeg er i 9+1 - var til 1. Graviditetsundersøgelse D. 21. Og fik brev i tirsdags Har hørt så meget forskelligt. Forventer egentlig heller ikke at få noget af vide, men vil da ellers ikke snydes, hvis det kan lade sig gøre bare alt er som det skal være
Jeg er i 9+1 - var til 1. Graviditetsundersøgelse D. 21. Og fik brev i tirsdags Har hørt så meget forskelligt. Forventer egentlig heller ikke at få noget af vide, men vil da ellers ikke snydes, hvis det kan lade sig gøre bare alt er som det skal være
De to gange jeg har været på Hvidovre ville hende der scanne ikke engang sige det til scanningen i uge 22. Hun sagde, at det ville hun/de først udtale sig om efter uge 27 (hvilket jo så ikke er en "alm" scanning, da den MF scanningen jo reelt er det sidste). Men jeg har hørt om andre hvor de har ville sige det til MF scanningen. Dog har jeg ikke har hørt om nogle der har været det af vide til NF scanningen i det offentlige. Selv hos privatescanningssteder anbefaler de jo at man er omkring uge 17-21 før de vil sige noget 100 procent.
Held og lykke med scanningen. Håber det hele går godt.
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
Billige julekort, collager af guldklumpen til julegave, wallstickers
Jeg fik kønnet afvide til NF og det var det rigtige.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128