Pakkekalender til voksen kvinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
3 svar
11 synes godt om
30. november 2013

SanJose

Ja, hvad køber man? Min kæreste er lige taget afsted på søen og jeg har lyst til at forkæle mig selv lidt med en pakkekalender. Der er jo ikke andre, der laver den til mig 

Og selvom det er til mig selv er jeg lidt idéforladt.

Har tænkt lidt på et par støvler (skal have dem alligevel), en sweater, lidt makeup, en bog måske. Hvad mere? Det behøver ikke at koste 10 kr. alt sammen, men heller ikke koste kassen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

liten-mamma

SanJose skriver:

Ja, hvad køber man? Min kæreste er lige taget afsted på søen og jeg har lyst til at forkæle mig selv lidt med en pakkekalender. Der er jo ikke andre, der laver den til mig 

Har tænkt lidt på et par støvler (skal have dem alligevel), en sweater, lidt makeup, en bog måske. Hvad mere? Det behøver ikke at koste 10 kr. alt sammen, men heller ikke koste kassen. 

Nu skriver jeg bare nogle ting jeg ville blive glad for  

En god håndcreme, mascara, hårfarve, et par trusser, hygge sokker, chokolade, eyeliner, nyt headsæt til min iPhone, cover til iPhone, falske øjenvipper, en deodorant, et par luffer og en bh

Anmeld

30. november 2013

Ciss

Jeg ville skrive en masse "overraskelser" på 24 små kort og så lægge dem i en julekurv. Så kan du trække en hver dag. Så bliver der lidt spænding i det, selv om du har lavet det selv.

Jeg ville vælge ting som: "I dag kan du spise din ynglingsis til dessert." og "I dag skal du tage fodbad og forkæle dine fødder", "I dag skal du købe et honningkagehjerte hos bageren", "I dag skal du købe en ny potteplante til stuen" og "Træk en pakke". Til den sidste kategori kort skulle der så være en kurv med pakker indeholdende f eks håndledsvarmere, en halskæde, julepynt, lidt konfekt, neglelak eller en kalligrafipen - for nu at nævne nogle ting, jeg kunne finde på at blive glad for.

Lykke til med projektet.

Anmeld

30. november 2013

MomInTheMaking

SanJose skriver:

Ellers har Matas pakkekalender til kvinder i forskellige prislejder. Så ved du heller ikk hvad der er i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.