(slimprop)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.667 visninger
16 svar
2 synes godt om
30. november 2013

justagirl

hej skønne kvinder

først og fremmest god lørdag til jer alle :i

- jeg har et spørgsmål, hvor mange gange går slimproppen kun 1? eller .- fordi forleden da. drømte jeg en meget livagtig drøm, men at jeg fødte min lille pige - jeg er 22+2 i dag- jeg vågnede før jeg skulle tisse med en våg fornemmelse.. (sover uden undertøj for at mindske risikoen for svamp)

jeg var driv våd og klistret? ikke urin men mine baller og inderlår og (mis) - var helt klistret til hvad kan det have været ? troede først jeg havde tisset men var det ikke

det var natten til fredag??? nogle der har oplevet lign?

og kan slimproppen gå flere gange ... eller hvad pokker det kan have været alle bud er velkommende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

justagirl

30. november 2013

MMOGM

justagirl skriver:

hej skønne kvinder

- jeg har et spørgsmål, hvor mange gange går slimproppen kun 1? eller .- fordi forleden da. drømte jeg en meget livagtig drøm, men at jeg fødte min lille pige - jeg er 22+2 i dag- jeg vågnede før jeg skulle tisse med en våg fornemmelse.. (sover uden undertøj for at mindske risikoen for svamp)

jeg var driv våd og klistret? ikke urin men mine baller og inderlår og (mis) - var helt klistret til hvad kan det have været ? troede først jeg havde tisset men var det ikke

og kan slimproppen gå flere gange ... eller hvad pokker det kan have været alle bud er velkommende

Det lyder ikke som slimproppen, men måske som en masse udflåd?  

Slimproppen kan godt gå over flere gange, men det er ofte en klump og ikke en masse væske 

Håber det hjalp 

Anmeld

30. november 2013

Bettina90

justagirl skriver:

hej skønne kvinder

Din udflåd kan sagtens ændre sig igennem graviditeten, så tror det er det  

Min er blevet meget tyndere, og tror jeg ville vågne op lige sådan hvis jeg ikke sov med trusser, så det har jeg droppet 

Anmeld

30. november 2013

justagirl

MMOGM skriver:

Det lyder ikke som slimproppen, men måske som en masse udflåd?  

Slimproppen kan godt gå over flere gange, men det er ofte en klump og ikke en masse væske 

Håber det hjalp 

okey - læste hmm.. kan der virkelig komme så meget..har aldrig nogen sinde prøvet det før

Anmeld

30. november 2013

justagirl

Bettina90 skriver:

Din udflåd kan sagtens ændre sig igennem graviditeten, så tror det er det  

Min er blevet meget tyndere, og tror jeg ville vågne op lige sådan hvis jeg ikke sov med trusser, så det har jeg droppet 

jeg får så hyppigt svamp .. så bliver nød til ikke at sove med trusser.. bare en dag hvor jeg har sovet med trusser i en weekend fx. er jeg helt rød og irriteret -.- ..

og okey.., ved godt det kan ændre sig.. men så meget vidste jeg så ikke ..

det noget underligt noget det at være gravid:i

Anmeld

30. november 2013

Bettina90

justagirl skriver:

jeg får så hyppigt svamp .. så bliver nød til ikke at sove med trusser.. bare en dag hvor jeg har sovet med trusser i en weekend fx. er jeg helt rød og irriteret -.- ..

og okey.., ved godt det kan ændre sig.. men så meget vidste jeg så ikke ..

det noget underligt noget det at være gravid:i

Ja  Synes det er mega træls hehe, lige den del i hvert fald 

Anmeld

30. november 2013

Team Putte

justagirl skriver:

hej skønne kvinder

slimproppen kan gå og blive gendannet mange gange under graviditeten og den kan godt gå mere flydende end som en hel prop.. Nogle oplever bare den går som øget udflåd.. Så det kan godt være den der er gået.. Det kan også være alm udflåd der virkelig kan ændre både udseende og mængde gennem graviditeten

Anmeld

30. november 2013

justagirl

Team Putte skriver:

slimproppen kan gå og blive gendannet mange gange under graviditeten og den kan godt gå mere flydende end som en hel prop.. Nogle oplever bare den går som øget udflåd.. Så det kan godt være den der er gået.. Det kan også være alm udflåd der virkelig kan ændre både udseende og mængde gennem graviditeten

idag stod jeg og skulle sige farvel til faderen (manden) .. men følte jeg tissede i bukserne.. jeg skyndte mig på wc havde samlet benene.. ud kom der en masse gennesigtigt hvidt med grønne klumper af en art.. og ja.. min krop er underlig for tiden ..

har aldrig prøvet det med grønt udflåd som bare suser ud af mig i tide og utide

Anmeld

30. november 2013

Lykke:)

justagirl skriver:

idag stod jeg og skulle sige farvel til faderen (manden) .. men følte jeg tissede i bukserne.. jeg skyndte mig på wc havde samlet benene.. ud kom der en masse gennesigtigt hvidt med grønne klumper af en art.. og ja.. min krop er underlig for tiden ..

har aldrig prøvet det med grønt udflåd som bare suser ud af mig i tide og utide

Tror jeg ville ringe til lægen! Grønne klumper lyder ikke helt rart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.