pakkekalender alle gaver-en

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.086 visninger
11 svar
1 synes godt om
30. november 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Hænger i alle gaverne op på en gang eller en hver dag?

Her bliver der kun hængt en op hverdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

Glad Giraf

hannetheis skriver:

Vi har besluttet at hænge alle gaverne op på en gang, Synes det er fint for et barn at lære at vente og forventningens glæde frem til jul

Men er da spændt på hvordan hun vil tage det

Anmeld

30. november 2013

Mother-love

hannetheis skriver:

Isabellas mormor har lavet en gavesæk i år, da jeg havde købt en sok. Men gaverne kan self ikke være i sokken. Her får hun en gave af gangen. For tror bestemt ikke hun vil kunne finde ud af at hun ikke må åbne dem alle sammen. Så jeg vil spare hende for at hun ikke forstår det.

Anmeld

30. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har farmor strikket en kæmpe sok til begge unger, som hænger på deres døre. Der kommer en pakke i af gangen, og det har fungeret rigtig fint med thea indtil nu, så mon ik også alberte ka lære det. Vh stine

Anmeld

30. november 2013

Maja_4000

Alle gaverne kommer op .. Sådan gjorde mine forældre for mig, da jeg var lille og det fungerede fint .. Synes også det er rart at hun selv kan se, at der bliver færre og færre pakker og måske så bedre forstår at der altså ikke er nogen den 25. december

Anmeld

30. november 2013

Ciss

Her kommer der en pakke om dagen.

Jeg er selv vokset op med at husnissen kom frem om natten, når børnene sov, og lagde en lille pakke til hver. Det var altid utrolig spændende, og det har jeg videreført.

Jeg syntes den gang, at det var mere spændende end mine venners kalendre, hvor alle pakkerne hang fra første december. De andre klemte jo på dem og gættede ofte, hvad som var indeni - og i enkelte tilfælde åbnede de diskret de mest spænnende pakker og lukkede dem igen, når de havde fundet ud af, hvad som var inden.

Anmeld

30. november 2013

MyLove E

Oldemor har strikket en kæmpe julesok med en lille nisse i.
Den nisse kravler ned fra sokken hver dag.
Og så er Elias selv kommet og sagt at nissen skal ha mad under vores spise bord på en dækserviet.
Så tror det bliver sådan at spisen kommer og spiser maden og så sidder den så med en gave, som tak for mad:-D

Anmeld

30. november 2013

1990h

jeg vil til den tid kun ligge en i sokken imens de er små og tror på nissen..syntes der går lidt af det sjove hvis gaverne hænger der hele december..så mister man lidt spændingen om hvad nissen er kommet med om natten..

Anmeld

30. november 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
MyLove E skriver:

Oldemor har strikket en kæmpe julesok med en lille nisse i.
Den nisse kravler ned fra sokken hver dag.
Og så er Elias selv kommet og sagt at nissen skal ha mad under vores spise bord på en dækserviet.
Så tror det bliver sådan at spisen kommer og spiser maden og så sidder den så med en gave, som tak for mad:-D

God ide med sådan en nisse.
Her er det os nissen som kommer med en lille ting. Og nogle dage driller den os.

Anmeld

30. november 2013

MyLove E

hannetheis skriver:

God ide med sådan en nisse.
Her er det os nissen som kommer med en lille ting. Og nogle dage driller den os.

Det kan også være ham her gør det :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.